Předchozí téma = Ovládání -- Hlavní stránka -- Nezodpovězené = Následující téma

 

 

Pozor na kredit (Honza, 6.2.2001 13:56) odpověz - * email

Pozor! Majitele MT systemu GO! Mozna uz to vite, tak se nezlobte. Při totalnim vycerpani kreditu vam odpoji nektere funkce SIM karty jako je napr: telefoni seznam a s nim spojene rutiny-po restartu MT , kromne toho, ze se nikam nedovolate .Budete mit k dispozici jen tel. Seznam v pameti MT. Není to od Eurotelu hezke vzdyt do tel seznamu jim nic není.
Proto si na to dejte pozor, protože v mem pripade to dopadlo tragicky.


(Igor, 6.2.2001 8:54) odpověz - * email

Dotaz trochu mimo téma. Koupil jsem si M35i v Rakousku u firmy Telering (předplacená sada Twist) a v prodejně mi odmítli vydat potvrzení na vrácení daně z přidané hodnoty s tím, že telefon lze používat jen na území Rakouska. Navíc po mě chtěli i průkaz totožnosti. Přitom třeba naši operátoři cizincům DPH vrací. Máte s tím někdo zkušenosti?

Re: ( , 6.2.2001 15:02) odpověz - * email

V Nemecku to je stejne, zalezi na prodejci... Prukaz totoznosti chteji pokazdy - to jen u nas se karty nebo telefony prodavaji jako rohliky, v civilizovanych zemich se vede evidence (ktera plyne ze zakona, je to pak ochrana treba pred vydirani telefonem...)

 

Rolování SMS na displeji (martin, 5.2.2001 14:31) odpověz - * email

Nedávno mi došla SMS, na znaku obálky se objevilo "i" a SMS rolovala na displeji. Přišlo mi to velice user-friendly, ale od té doby SMS čtu zase klasicky. Nevíte někdo, jak to nastavit na trvalo, popř. čím to bylo způsobeno? Dík

Re: Rolování SMS na displeji (Petr, 5.2.2001 18:24) odpověz - * email

Tzv. Flash SMS. Lze ji poslat z SMS brány (např. Eurotel - typ zprávy: přímé zpbrazení

 

 

Zablokovani některých funkcí u C35 (Jirka_F, 30.1.2001 10:02) odpověz - * email

Koupil jsem odblokovaný C35 a po aktivaci novou GO-kartou tam byli uzamčené (zablokované) některé telef. čísla (policie, hasiči apod.). Při pokusu tyto čísla vymazat po mě telefon žádá PIN2 popř. PUK2, ten ale GO neuvádí na kartě. Nevíte někdo jak tato čísla vymazat. A taky co se týká zůstatku na kartě GO, v menu nelze zobrazit. Zobrazuje se na 2s pouze po ukončení hovoru. Když jsem chtěl změnit nastavení poplatků, chce po mě zase PIN2. A ještě jsem se chtěl zeptat na zkušenosti s baterkama. Prodavač tvrdí, že mám baterku novou (nezformátovanou). Po prvním nabití vydržela 1 den, po 2. nabití 2 dny. V podstatě jsem vůbec netelefonoval. Jen asi 2 telefony po 2 min za den. Myslíte, že to bude tak špatné pořád? Nebo se to zlepší. Jaké máte zkušenosti? Díky za odpovědi a rady.

 

 

SIM karta (gibber, 20.1.2001 13:55) odpověz - * email

Mam takovej dotaz,ale nevim jestli se spis nehodi do jiny diskuze.Ale Siemense se tyka.Mam twist a asi tak za mesic mi
odesla SIM (proc to nevim) - v pohode to reklamovali.Kamarad si koupil taky siemanse a za tyden mu taky odesla SIM(proc?).
A jeste mi vadi u ty reklamace v paegasu, ze povas chtej obcanku.
Opisou si vsechny vase udaje.Ted nejsem teda uz anonymni, ale jsem uz v nejaky databazi.Coz mne pekne vadi..
Nemate s tim uz nejaky zkusenosti?Dik

Re: SIM karta (Zilla, 20.1.2001 20:52) odpověz - * email

To je fakt divny. Ale ja mam trosku jiny zkusenosti: kamos si koupil novej telefon a taky mu blbnula SIMka (!!!), kdyz jsme sli ten telefon reklamovat, tak po nem chteli jen zarucak, ale obcanku ne. To bych ho ani nenechal, takhle jim cpat do chrtanu data, po kterych jim nic neni...
NEVERTE NIKOMU!!! ;-)

Re: Re: SIM karta (Gibber, 21.1.2001 14:01) odpověz - * email

To je mozny ze chteli jen zarucak, ale on byl reklamovat pouze telefon.Ja byl reklamovat SIM.Mrkni jeste na dikuzi - stiznosti operatoru.
Co mas ale delat-kdyz jim nedas to co chtej, tak vis kam te poslou.Zenska ma v pocitaci kolonky a kdyz je nevyplni tak nezmuze nic(i kdyz se s ni budes hadat).
Nikomu never - 100% pravda,ale stejne neudelas nic.

EFR (Petr, 17.1.2001 19:14) odpověz - * email

Asi jsem blbej... Napíšu *3370# a nic se neděje, když zmáčknu zelený telefon, tak se objeví něco jako Check Operator střídavě s Services a zase nic...

Re: EFR (Petr Hájek, 18.1.2001 10:58) odpověz - * email

A ses si jistej, ze ten kod neni jen pro Nokie ??? :-)

Re: Re: EFR (Petr, 18.1.2001 17:41) odpověz - * email

No nevím. Vyčetl jsem to v téhle diskuzi i na nějakých dalších stránkách o C35

 

 

Mobil z Německa ? (pay, 17.1.2001 7:53) odpověz - * email

Nevíte někdo jestli je zablokovaný mobil zakoupený v Německu a kde nebo u koho je ho nejlepší koupit ?
Dík Pavel

Re: Mobil z Německa ? ( , 17.1.2001 8:43) odpověz - * email

V predplacenych sadach stoji 199,- DEM a je samozrejme zablokovany. Je mozne ho koupit i neblokovany, ale o poznani draz (nicmene levneji, nez u nas) - kdo by ho ale kupoval, kdyz jde odblokovat ten z sady...


HNUSZVUK (mrtvy.kenny, 16.1.2001 14:14) odpověz - * email

Problem: Nevim, jestli je to normal, ale u C35 je zvuk repraku extrahnusny . Teda alespon ve srovnani s N3210 s nastavenym EFR. Ale takhle to nechrchlalo ani na normal. Otazka tedy zni: Je to normalni? Pokud lze nastavit EFR a neni nastaveno standartne, tak jak? (jedinou indicii jsem nasel akorat u vypsani FW: pod verzi (mam 12) je FR/EFR/HR, coz by melo byt Full Rate, Enhanced Full Rate, Half Rate, ale o prepinani ani tuk. Jeste zvuk srovnam s kamosem, kt. ma taky C35, ale jak prepinat by me rozhodne zajimalo.

Re: HNUSZVUK (valta, 16.1.2001 16:31) odpověz - * email

aktivace efr: *3370#

Re: Re: HNUSZVUK (dark, 17.1.2001 8:54) odpověz - * email

Tak tohle me vazne zajima, ale z uplne opacneho duvodu, rek bych totiz ze pokud hovorim v EFR (OSKAR) tak baterie vydrzi o poznani mene, nez kdyz hovorim v FR (Paegas), jake jou kody pro prepinani?
Pokud totiz napisi *3370# at uz u OS ci PG tak to pise shodne:
NE
HOTOVO
pokud skusim #3370# (coz by mela byt deaktivace) tak dosranu to same, co s tim?

Re: Re: Re: HNUSZVUK (valta, 17.1.2001 17:11) odpověz - * email

hmmm, tak to bohuzel nevim, protoze mam pegas. Kod jsem nekde vycetl a kdyz ho zadam, tak to samozrejme hodi ne, hotovo, protoze se pegas s efr jaxi zatim jeste nestacil poprat.

 

 

 

 

(Michal, 15.1.2001 16:55) odpověz - * email

Neví někdo jestli existuje soft na zobrazení kódu přístroje(security code). Kód se má prý zadávat při prvním nastavování některýho zabezpečení např. "jen tato SIM", tak sem se hodlal zadat kód a telefon mi odpověděl "nesprávně zadaný bezpečnostní kód, zbývá 2 pokusy" Operátorka Eurotelu mi tvrdila, že už sem ten kod musel zadat, zajimavy, že o tom nevim. Používá někdo z vás úspěšně tento kód? A jak se správně provádí zadávání bezpečnostního kódu? Už mi zbývá jen jeden pokus a to mě strašně ... štve. Heeelp

Re: (fero, 16.1.2001 12:13) odpověz - * email

Ja jsem koupil 3 C35i ve TWISTu, u vsech jsem zadaval kod pristroje (podle popisu v manualu) a bylo to v pohode. U noveho C, M nebo S35 tento kod zadany neni a pri prvnim pokusu pouzit nejakou funkci, ktera tento kod potrebuje, jsi o nej pozadan tzn. musis si ho vymyslet a pak nekde na bezpecne misto poznamenat, aby jsi ho nezapomel. Pri zmene i pri prvnim zadani kodu pristroje jsi pozadan o opetovne zadani kvuli kontrole tzn. zadas stejny kod 2x. Usuzuji z toho, ze jsi udelal nekde chybu pri prvnim zadavani tohoto kodu, nebo tento kod zadal nekdo jiz pred Tebou (to je docela dobre mozne, protoze napr. v nekterych obchodech si muzes pri nakupu pristroj sam vyzkouset, pri te prilezitosti zablokovat a pote rict, ze se Ti na nem neco nelibi, at Ti daji jiny kousek). Pripada mi malo pravdepodobne, ze by to byla chyba firmware, ale mozne je vse, zvlast kdyz uz mam firmware 16 a presto v Siemensu stale nejsou schopni udelat poradne tak banalni zalezitost jako je funkci program pro upominky.

 

Telefoni cislo ulozeno v specialni...?? (dark, 15.1.2001 14:24) odpověz - * email

Nevite kam se uklada onech 25 (u me sim) cisel, ktere jsou ulozena v "specialni"? Myslim takov to: ulozeno v a) Sim b) tel. c) specialni
Jaky to ma vyznam mit cisla takto ulozena, myslel jsem ze pak budu mit cila ulzena v polozce seznamu "servisni cisla" ale tak to neni, k cemu to tedy je?
p.s: PIN 2 je u Twistu obsazen v baleni
U Oskarty vam ho zdeli operator po sdeleni cisla Sim karty (jednou mi ho rekli dokonce i jen tak)
U Go PIN2 eurotel nesdeluje, takze smula (aspon takove mam informace)

Re: Telefoni cislo ulozeno v specialni...?? ( , 15.1.2001 15:03) odpověz - * email

Co jsem to zkoušel , tak mě přišlo , že jsou to čísla na SIMce. Já mám 10 a s kámošovou 25.

 

 

Tel. seznam na SIM karte (ahojahoj, 15.1.2001 6:00) odpověz - * email

Jednoho rana jsem zjistil, ze v mem telefonnim seznamu se neobjevuji cisla na SIMce a dokonce pri zadani noveho cisla do seznamu, se cislo ulozi do pameti telefonu. Pak jsem si vsiml, ze v menu Nastaveni/Zabezpeceni je zaskrtnute policko "Pouze z telefonu". V navodu je napsano ze bude pracovat pouze s cisli v pameti telefonu. Ke zmene nastaveni, vsak potrebuji PIN2, ktery neznam. Nevite nekdo, jak na to? (Mam na SIMce asi 70 cisel, takze je to docela problem.)

Re: Tel. seznam na SIM karte (Mody, 15.1.2001 8:25) odpověz - * email

Nevím jak ostatní operátoři, ale Paegas dává PIN2 v obálce s kartou. Mám 2x TWIST a u obou byl přelepenej(skrytej) PIN2 přiložen.

Re: Tel. seznam na SIM karte (David, 15.1.2001 16:28) odpověz - * email

V nějaké, možná právě této diskuzi jsem četl, že u Eurotelu pokud má někdo malý (možná nulový) kredit na GO kartě, nedostane se k telefonnímu seznamu na SIM kartě, jak to ET dokáže zablokovat nevím. Po dobití je údajně v pořádku.

Re: Re: Tel. seznam na SIM karte (ahojahoj, 20.1.2001 15:40) odpověz - * email

DIKY!!! Bylo to presne tak, jak jste napsal. Po dobiti je uz vsechno OK.

 

 

 

 

 

Mobil z Německa nebo radši z Česka??? (Fazolinka, 11.1.2001 14:34) odpověz - * email

Zajímalo by mě, jestli je dobrý koupit si C35i dovezený s Německa za 4500 Kč s českým menu, firmware 12 a zárukou 12 měsíců (manuál v němčině, český na disketě) u www.exit99.cz.
A nebo si mám radši koupit C35i u českého operátora. Mohli by se na tom z Německa vyskytovat chyby???

Re: Mobil z Německa nebo radši z Česka??? (Eliška, 11.1.2001 15:21) odpověz - * email

Mám také mobil z Německa s češtinou, zárukou a bez českého návodu, který jsem si stáhla na adrese www.exit99.cz. Mám M35i a funguje bez problémů.

Re: Mobil z Německa nebo radši z Česka??? ( , 11.1.2001 17:14) odpověz - * email

Problemu bych se neobaval, cena je celkem rozumna (v SRN stoji 199,- DEM, tedy asi 3600,- Kc, pri vraceni DPH o min. 360 Kc mene...)

Re: Re: Mobil z Německa nebo radši z Česka??? (Pavel Hrych, 12.1.2001 10:15) odpověz - * email

Jsou telefony z SRN blokovány a u jakého operátora je nejlepší je koupit ?
Dík za odpověď !

 

Poraďte, prosím. (Monica.cb, 9.1.2001 11:26) odpověz - * email

Nevíte někdo, kde mi odblokují Siemense C35i a jak dlouho to trvá? Příští týden si nechám nahrát nový firmware. Nevíte který? Mám problémy s alarmy. Ne vždy zvoní. Prý se to dá zlepšit novým firmwarem. Je to pravda? Na kolik by mě přišlo nechat si předělat mobila na 2 Simky? Díky za odpovědi!

Re: Poraďte, prosím. (Rxx 007, 10.1.2001 13:50) odpověz - * email

Inzeraty lidi co odblokovavaji C35 je na www.jarmark.cz ->mobilni telefony ->upravy a odblokovani. Chteji za to tak kolem 300Kc. Novy firmware tem alarmum asi pomuze :) Dual sim adapter stoji kolem 600Kc (s postovnym),prodavaji to na shopu C.P.A. Odkaz je na www.cpa.cz


C35i z Německa (Kid, 9.1.2001 5:44) odpověz - * email

Nevíte za kolik se dá c35i pořídit? Dík

Re: C35i z Německa (Kid, 9.1.2001 6:24) odpověz - * email

Pokud si přivezu, dá se bez problémů odblokovat? Diky

Re: C35i z Německa ( , 9.1.2001 13:36) odpověz - * email

199,- DEM.


(Jirka, 8.1.2001 21:03) odpověz - * email

Jak dostat cestinu do nemecky C35i?

Re: (Pete, 8.1.2001 23:00) odpověz - * email

Nech si preprogramovat telefon. Vetsinou to udelaji tam kde telefony odblokovavaji. Co vim cena asi 1000,- Kc, ale neni to 100% a ceny na ruznych mistech muzou byt ruzne.

 

Citlivost na signal (Kamil Vystejn, 8.1.2001 17:49) odpověz - * email

Ahoj lidi,
jak je vase C35i citliva na signal ? Ja jsem ji pred tydnem koupil
od kolegy - je asi 3mesice stara. Bydlim v Praze a kdyz chodim po
meste, tak mi sice na displeji sviti 2 nebo 3 carky, ale kdyz si chci zavolat,
tak se proste nedovolam a musim jak cuchaci pes hledat misto, kde je
dobry signal (jsem u Eurotelu). Budte tak hodny a napiste, jak se vam
zda C35ka citliva na signal ve srovnani s ostatnimi mobily, abych vedel,
zda je to principielni zalezitost, nebo jsem narazil na blby kus.

Re: Citlivost na signal (Pete, 8.1.2001 22:52) odpověz - * email

Asi tě zklamu, že jsi narazil na blbej kus. Já mám telefon sice jen 3 měsíce, ale se signálem není problém. Většinou je citlivější než ostatní. Mám porovnání s Ericssonem a Sagemem občas s Motorolou. Občas je lepší Sagem. S C35i se dá volat i se 2 dílky což u jiných telefonů stačí tak na příjem SMS. Nevím, jak ostatní, ale já prostě problémy nemá a jsem na výsost spokojen až na kód přístroje, kterej neznám a nemůžu ho změnit (pouze Paegas nebo Siemens 500,-) Ale bylo by dobré si přečíst i jiné poznatky, pokud tady budou.

Re: Citlivost na signal ( , 9.1.2001 7:36) odpověz - * email

Zeptej se svého kolegy jestli mu náhodou nespadl na zem z vyšší výšky, neboť s tímto mám své zkušenosti s jinými modely, a teď si dávám pozor, aby mi spadl z max.0,5m. Vf jednotce silné nárazy nedělají dobře. Jinak zkus záruku.

 

 

 

 

( , 3.1.2001 21:39) odpověz - * email

prave jsem obdrzel C35 ze záruční opravny z Prahy.telefon ukazoval,že je z poloviny vybity ale v prubehu kratkeho hovoru se vypnul po zapnuti ukazoval zase polovinu. udivilo me že vymenili displej a cislo soucastky je GIM číslo:L36851-z1508-A51.jsem zvedavy jestli to pomuze.budu informovat jak to dopadlo!
 ( , 7.1.2001 21:24) odpověz - * email

chtel bych informovat vsechny co se jim vypina telefon pri hovoru pri ukazateli 1/2baterky. v siemensu vymenili obvody displeje a ne jak jsem chybne uvedl displej. vypada to, ze to je lepsi, po dvou dnech shasla 1/2 baterky, ale sotva po dalsich 12 hodinach telefon hlasil,ze je vybity. po opetovnem zapnuti ukazatel ukazal 1/4 (doslo aspon ke zlepseni, ze telefon drive ukazoval 1/4 ale hovor nesel uskutecnit),ale hned zhasla a telefon opet zahlasil,ze by chtel nabit. asi nez telefon posilat do opravy bude lepsi koupit si Li-on 600mA nebo 900mA.

 

C35i a chyba SIM karty ( , 4.1.2001 3:28) odpověz - * email

Kdyz jsem si asi pred půl rokem koupil C35i, tak mi do neho nesla dat karta ze stareho Sagemu. Telefon hlasil chybu SIM karty a umoznoval pouze SOS volani. Na pobocce Paegasu v Liberci me sice vymenili kartu (samozrejme za poplatek 400 Kc) a telefon zacal fungovat, ale ted se mi tato zavada zacla opakovat. Telefon sice zase nabehne po zapnuti a vypnuti, ale je to otrava. Nemuze to bejt zpusobeny starym firmwarem, mam 05 FR/EFR/HR. Diky za info.
--franta

Re: C35i a chyba SIM karty (TomK, 4.1.2001 9:12) odpověz - * email

Mel jsem podobny problem. S nekterymi kartami telefon fungoval a s nekterymi hlasil kazdou chvili chybu SIM. Poslal jsem jej na reklamaci, vymenili ctecku karty a od te doby funguje bez problemu. Zaroven mi nahrali novy fw 15. Doporucuji stejny postup.

 

Dual SIM adapter od CPA - Twist & Oskar tarif Slysim vas (goCZi, 3.1.2001 9:58) odpověz - * email

ma nekdo zkusenosti s touto kombinaci SIM karet.

Re: Dual SIM adapter od CPA - Twist & Oskar tarif Slysim vas (Michal, 3.1.2001 10:13) odpověz - * email

Bez problémů. Oskara mám v 1. slotu od spodku telefonu a zjistil jsem příjemnou věc. Pokud je telefon delší dobu vypnutý, po zapnutí VŽDY naskočí Oskar. Twist používám jen na volání a volám málo - takže je to příjemné. Nevím, zda je to pořadím karet v adaptéru nebo v kartách. Prohodit jsem je ještě nezkoušel. Volné pole pro experimentátory :-).

 

 

 

 

Re: Dual SIM adapter od CPA - Twist & Oskar tarif Slysim vas (Milan, 3.1.2001 23:05) odpověz - * email

Z touto kkombinací mám super zkušenosti. Twist volání, Oskar textovky. Při delším vypnutí je vždy (v mém a v případech známých kteří používají tento adapter)dominantní karta umístněna ve slotu v dolní pozici. Jediná nevýhoda, která je při častém přepínání je velký úbytek baterie - řešení je 900 Li-ion baterie a je to super pošušňání. Tuto kombinaci vřele doporučuji textovka za 53 nebo 37 háků je super proti 2,80 kč ze Twistu!

Re: Dual SIM adapter od CPA - Twist & Oskar tarif Slysim vas (Michal, 4.1.2001 16:35) odpověz - * email

Ááách jo, tak jsem to vyzkoušel sám. Je to opravdu tak:SIMka, která je v adaptéru blíže spodku telefonu (mikrofonu) se po delším vypnutí vždy natáhne jako prvá. Docela super.

Re: Re: Dual SIM adapter od CPA - Twist & Oskar tarif Slysim vas (PeC, 5.1.2001 16:12) odpověz - * email

Šlape to i na M35i

 

 

Chyba telefonu? (Jan Beníšek, 31.12.2000 17:10) odpověz - * email

Mam adapter na 2 SIM od CPA a az donedavna jsem s nim byl spokojen.Provozuji Twist a Slysim Vas.Asi pred tydnem jsem zjistil,ze pri zapnuti tlf na kartu Twist a naslednem volani se mi na displeji objevi hlaska "karta odmitnuta" a tlf beznadejne zacne lovit signal(ktery by samozrejme v centru Liberce mel byt). V pripade ze nevolam hned po zapnuti tlf a vyckam cca 2 minuty, muzu volat bez problemu. S danym problemem si nevim rady, nevim zda je to telefonem ci Twist kartou (vysledek je stejny i bez pouziti adapteru).Zdudaznuji,ze tlf a dana karta Twist byly koupeny v sade a ze s kartou od Oskara tyto problemy nejsou. Poradi nekdo?

 

 

 

 

Samovolne vypinani (Pepa, 29.12.2000 10:59) odpověz - * email

Telefon se mi dost casto samovolne vypina.
Bud behem hovoru nebo hned pri zvoneni ev. jeste pred zazvoneni.
Je tyden stary a zacalo se to objevovat az po 3 dnech.
Dela to i kdyz je nabity.
Setkal se s tim uz nekdo?

Diky za info.

JD

Re: Samovolne vypinani (Pavel, 1.1.2001 13:29) odpověz - * email

Me se stava neco podobneho a nejsem sam. Napise mi, ze je vybita baterie (pritom ma 3 carky) a vypne se. Kdyz ho zapnu, tak je zpet na 3 carkach.



 

 

Co mi řekně *#0606#? (Fantomas, 27.12.2000 13:23) odpověz - * email

Když jsem si vyndal kartu a zadal výše zmíněný kód objevilo se mi nějaké dlouhé číslo, jak již bylo popisováno v minulosti. Je mi to k něčemu? Když jsem si dal info objevilo se mi
Unbarred
260 03
Unbarred
Unbarred
Unbarred.

Tak je blokován, nebo není?

A co kód přístroje, umí ho odstranit domácí šikulové, nebo jen Siemens a značkové prodejny?

Re: Co mi řekně *#0606#? (josef, 28.12.2000 11:19) odpověz - * email

Telefon je blokovaný na operátora "IDEA" = 260 03

Re: Re: Co mi řekně *#0606#? (Fantomas, 29.12.2000 7:27) odpověz - * email

Byl kupován v Polsku a blokován na IDEU, ale teď chodí na RDM, ET i ČM. Tak jak je to s tím blokováním?

Re: Re: Co mi řekně *#0606#? (Mistr Jan Hus, 30.12.2000 0:41) odpověz - * email

A co když mám na všech pěti řádcích napsáno "Unbarred"? Znamená to, že telefon není blokovaný na žádného operátora? Ještě jsem nezkoušel jinou SIM kartu, takže to nevím, ale docela by mě to zajímalo.

Re: Re: Re: Co mi řekně *#0606#? (Pavel, 30.12.2000 8:38) odpověz - * email

Jo to je neblokovaný telefon.

Re: Re: Co mi řekně *#0606#? (Vasek, 3.1.2001 17:25) odpověz - * email

Lze nekde sehnat, jakeho operatora dany kod znamena ?

Tedy napriklad, ze 260 03 = prave IDEA

Dik

Re: Co mi řekně *#0606#? - MULTIPLAY LOCK (Martin, 29.12.2000 18:59) odpověz - * email

a co to znamena kdyz tam mam na druhem radku napsano MULTIPLY LOCK?

Re: Re: Co mi řekně *#0606#? - MULTIPLAY LOCK (ProTech, 31.12.2000 1:03) odpověz - * email

Hmm, tak to mam taky napsany a taky by me zajimalo, na co je tedy ten foun bloklej?

 

 

Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (Fantomas, 27.12.2000 12:18) odpověz - * email

Když si dám telefon do kapsy od kalhot, nebo i od bundy (tam není telefon pod žádným tlakem), a telefon po chvíli (5, 10 minut) vyndám, na displeji nic není. Telefon je zapnutý, podržením tlačítka vypnout při uzamčené klávesnici se rozsvítí podsvícení, lze přijímat hovor, ale na displeji se prostě nic neobjeví. Zkoušel jsem i zkratkou v menu měnit nastavení jasu displeje, ale nepomáhá. Když telefon vypnu a zapnu, vše je v pořádku (do doby, než jej dám zase do kapsy).
Nemáte s tím někdo taky zkušenost?
Je to skrytá funcke, nebo chyba?

Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (RedBaron, 27.12.2000 13:08) odpověz - * email

Jsem tu na diskusi od září a ještě jsem nic takového nepotkal. Máš prostě vadnej displej, neboj se a běž to reklamovat :)

Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (Aleš, 27.12.2000 22:33) odpověz - * email

Obávám se že to skrytá fce rozhodně není.
Již jsem posílal (během svátků) mail na servis siemensu, kde jsem popisoval tuto závadu, ale ještě se mi neozvali.
Každopádně se mi to děje taky. Asi to neosuvisí s nárazy, ale s vlhkostí či teplotou.
Kdyby někdo vědel/zjistil víc ať napíše a podělí se o zkušenosti.

Re: Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (Fantomas, 28.12.2000 8:09) odpověz - * email

Aspoň v tom nejsem sám - to potěší (promiň). Může to souviset i se statickou elektřinou? Kdo do toho trochu vidíte, ozvěte se!

Re: Re: Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (Aleš, 29.12.2000 20:13) odpověz - * email

Tak jsem si prošel dokumentaci a zjistil tohle:

Technické údaje
GSM třída 4 (2 W)
Frekvenční rozsah
880 960 MHz
GSM třída 1 (1 W)
Frekvenční rozsah
1710 1880 MHz
Hmotnost:110 g
Rozměry:118 x 46 x 21 mm
(88 cm 3 )
Provozní napětí:3,6 V
Proudový odběr:max.400 mA
<b>Provozní teplota:0 °C až 45 °C</b>
ohotov.doba:až 180 h
Doba hovoru:až 5 h

Takže jestli se to stává až teď a to při chůzi venku (což je můj případ) a jeli to způsobeno teplotou máme smůlu prostě siemens x35 teoreticky funguje jen do 0 C
:-((

Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) (Kamil, 30.12.2000 19:03) odpověz - * email

Mam ten samej problem, ale ac delam v prodejne s mobilama, nepodaril se mi vyresit... :-(((
Mejte se a hodne stesti do noveho roku a to nejen se Siemensem!!!

 

 

 

 

Re: Re: Zhasnutí displeje (ne podsvícení, ale displeje!) ( , 7.1.2001 18:06) odpověz - * email

Ještě jeden nápad nemohlo by to býti statickou elektřinou. Pakliže dám tel. do kapsy tak se tam urcitě o neco třít bude a bude i statická elektrina ne?

 

 

 

Re: Re: Klamava reklama (Petr, 2.1.2001 11:38) odpověz - * email

Mám taky C35i. Jsem celkem spokojen.Ale docela mě děsí co tady čtu o servisu fy Siemens.Je to až neuvěřitelný.Kdybych se teď rozhodoval o koupi tf,tak by mě tohle určitě odradilo.Myslim si,že chování zástupců této firmy je dost neprofesionální a asi by neškodilo,kdyby jim někdo vysvětlil,jak jednat se zákazníky.Ta arogance neni na místě.Asi to odkoukali od jednoho politika z ODS.

 

 

C 35 SIGNAL (MICHAL ONDERKA, 19.12.2000 15:23) odpověz - * email

VI NEKDO JAK ZVETSIT CITLIVOST C 35,ASI SEM NARAZIL NA SPATNY KUS,PREBIJI ME I NOKIA 3210 A TO I O DVE CARKY.

Re: C 35 SIGNAL (Jéňa, 27.12.2000 10:08) odpověz - * email

Mám C35i asi půl roku, měl jsem i N7110.C35i ukazoval 3 dílky a N7110 7dílků(plnej). Najednou N ukazovala 5,3,2 a zase 7 dílků. Siemens držel stále své 3. Není lepší, když ukazuje stálý signal, než aby to skákalo nahoru a dolů?? A co teprve N3210 bez anteny??? Jesli to opravdu u tebe není vadným přístrojem, tak buď z těch rozdílů úplně v klidu... čau

 

C35 + bondovka (Ivca, 19.12.2000 11:47) odpověz - * email

Zdar
Koupil jsem k mobilu bondovku bez tlacitka prijmu hovoru. Telefon nechce automatickz prijmout hovor, mam v menu zatrzene polozky nahlavni souprava, pouziti v aute, automaticky prijem. Zkousel jsem i ruzne kombinace. Mam firmware 15. Poradite mi nekdo jak to zprovoznit, jestli to teda mobil podporuje. Diky ya jakekoliv info.



 

kryt baterie c35i (Tomas, 15.12.2000 21:24) odpověz - * email

nevrze Vam nekomu kryt na baterii??? na c35i?

Re: kryt baterie c35i (Pavel, 18.12.2000 14:34) odpověz - * email

Cetl jsem o tom uz nekolikrat a dokonce i muj bratr, ktery ma taky c35i na to dost nadava. Me se zase prozmnenu odiraji tlacitka.

 

 

Chyba, na kterou neznám řešení (Ivo Byrtus, 13.12.2000 21:38) odpověz - * email

Hledám jakékoliv informace k nasledujicimu problemu:
Novy telefon C35i, 2x u SIEMENS v oprave, vzdy s vysledkem zavada se na mericim pristroji neprojevila. O co jde ? Telefon se jevi O.K., jen mala malickost schazi k radosti. At z neho volam, nebo je na neho volano, dochazi k nepravidelnym vypadkum (sekundovym) v prenosu - ticho, pripadne dojde k uplnemu preruseni spojeni. Dnes mi ve znackove prodejne "pro jistotu" vymenili SIM, ale zavada se projevuje stale. Rekapitulace: dle SIEMENSU telefon je O.K., Paegas vydal novou SIMku a presto pouzivat se neda. Netusi nekdo, v cem by mohl byt "zakopany pes" ? Intenzita signalu je samozrejme plne dostatecna.

Re: Chyba, na kterou neznám řešení (Experimentátor, 13.12.2000 22:49) odpověz - * email

U mého telefonu se tato vada taky vyskytuje. BTS mám před očima(Oskar), klesá kvalita hovoru, někdy se to samo spraví jindy dojde k úplnýmu přerušení, pak můžu vesele volat bez problémů a po čase se to zase projeví. Mě se zdá, že má místy problémy s přelaďováním kanálů BTS, jinak si to nemůžu vysvětlit. To se asi bude těžko zjišťovat, protože se to projevuje jaksi nahodile. To by museli u Siemense čekat na tu pravou chvíli, kdy to přijde(např. za hodinu telefonování) a myslím, že to asi nebudou. Proto ti to vrátili s tím, že nemohou nic zjistit. Jedině bombardovat servis Siemense, aby s tím něco udělali, zkušenosti od více uživatelů - v jednotě je síla.

Re: Re: Chyba, na kterou neznám řešení ( , 18.12.2000 10:52) odpověz - * email

Díky za odpověď, sice chabá, ale přesto útěcha, že v tom není člověk sám. Nemůžeme se tedy pokusit SIEMENS bombardovat společně, ať ten problém konečně vyřeší ?
V případě zájmu na společném postupu mne prosím kontaktujte na adrese ivo.byrtus@profimarket.cz.
Dík.

Re: Chyba, na kterou neznám řešení (Pete, 14.12.2000 13:06) odpověz - * email

Stávalo se mi to taky asi týden jsem měl neustálé výpadky na telefonu (asi 0,5 s až 1 s), signál plný tel. C35i po té se to samo stratilo, když jsem se ptal na operátorovi bylo mi sděleno, že je to přetížením sítě i když mám plný signál.


"Vytuhnutí" telefonu (Antonín Zelinka, 13.12.2000 17:52) odpověz - * email

Má někdo problémy s klávesnicí, stávalo se mi (teď už ho nemám, protože navlhnul, raklamaci mi neuznali a oprava by stála víc než nový telefon), že klávesnice nereagovala na stisk a musel jsem vyndat baterii a znovu zapnout. O stejným problému jsem se dočetl na diskuzi o S35i, u tohle telefonu jim v servise řekli, že je to vada softu.

 

 

 (Robert, 10.12.2000 11:58) odpověz - * email

Telefon siemens c35i není nic moc za svou cenu,držák sim karty je nedokonalý,nekteré karty tam blbnou,baterie ni-mh je nespolehlivá co se týče času výdrže-velké rozdíly ve výdrži,jednou 2 dny,pak 4 dny,když vzjmete baterku nuluje se datum a čas.

Re: (Boris, 10.12.2000 12:31) odpověz - * email

Ja teda nevim o zadnem lepsim telefonu za tuto cenu... jestli ty ano, tak nam dej vedet - jsem zvedav :o) Jo drzak sim karty neni zrovna urceny na vymenu simek kazkych pet minut... pokud jich pouzivas vic, kup si baterii s adapterem na vic simek... S vydrzi baterie rozhodne problemy nemam a to, ze se nuluje cas tak to je uz uplna blbost...

Re: Re: (Michal, 11.12.2000 8:48) odpověz - * email

S nulováním času to není úplná blbost. Mě se to normálně stává, že když vyndam na chvíli baterii, tak se buďto hodiny vynulujou nebo zpozdí, ale ne vždycky, ale kdo má na tu sračku potom spoléhat??? grrrrrrrrr Mám soft verze 5. Nevíte někdo jestli se to s tím novým softem 12 zlepšilo?

Re: Re: Re: cas a baterka (Mion, 11.12.2000 9:09) odpověz - * email

Hele, a ty už jsi viděl nějakou sračku, která by bez baterky měřila sama od sebe čas? I ty nejdražší quartz hodinky potřebujou baterku - když ji vyndáš, tak po chvilce přestanou jít. Nebo spíš většinou hned. Tady nemá smysl nadávat na telefon, stačí jen trošku logicky uvažovat. Já měl vytaženou baterku max. na 2 minuty a po tu dobu se čas nevynuloval. To je myslím bohatě dostačující. Bylo by zbytečné cpát do malého mobilu další minibaterku na zálohování času - přinejmenším by to stálo trochu velikosti, váhy a peněz navíc.

 

 

 

Podpora GPRS? (Qwak, 9.12.2000 17:19) odpověz - * email

Podporuje C35i GPRS?

Re: Podpora GPRS? ( , 9.12.2000 22:11) odpověz - * email

Co je to GPRS ????

Re: Podpora GPRS? (Honza, 10.12.2000 0:43) odpověz - * email

Ne

 

hleda sit ( , 8.12.2000 16:37) odpověz - * email

vcera asi 3-5 minut hledal sit, ackoli kamos
mel plny knedlik ( na motorole) a nechtel
ten hajzlik najit ani dalsi site.
pak to najednou bylo zpatky..
Nemate s tim nekdo zkusenosti?

Dik za odpoved

Re: hleda sit (fero, 9.12.2000 10:17) odpověz - * email

Pokud Tvuj kamos vyuziva sluzeb jineho operatora, tak je mozne, ze on mel "plny knedlik" a Ty ne v dusledku nedostatecne intenzity signalu Tebou vyuzivaneho operatora v danem miste. Pokud pouzivate stejneho operatora, tak se jedna pravdepodobne o chybu site. Pri poslednim vypadku Paegasu jsem tento jev pozoroval tez. Nektere telefony odpadly drive nez jine.

Re: Re: hleda sit (iggi, 12.12.2000 19:11) odpověz - * email

samo, ze to byla stejna sit a byl to PAEGAS samozrejme. jinak diky...


Firmware 15 (Martinoslav, 7.12.2000 19:18) odpověz - * email

Muze zde prosim nekdo napsat, co Vse noveho umi firmware 15 oproti FW 12?? Dekuji

Re: Firmware 15 (RedBaron, 7.12.2000 20:34) odpověz - * email

Děláš si legraci, pinďo? :) Přečti si předchozí.

 


Repracek zas a znova (JIRIK, 6.12.2000 12:32) odpověz - * email

Prosim poradte skrze reproduktor.Posloucham trosku hlasitejsi kovovou muziku a obcas mi zvoneni v usich prekryje poslech z mobilu.Lze s tim neco udelat?Nezadam ohlasy na zmenu meho hudebniho citeni.Dik


 Nejede klávesnice ( , 5.12.2000 20:23) odpověz - * email

Přestala mi fungovat klávesnice, SMSky přijímám a hovory také ale nemůžu nic dělat neboť klávesy nereagují. Takže reklamuji C35i a doufám že se to u ostatních nevyskytuje také. Jestli má někdo stejné skušenosti prosím odepište. PECA

Re: Nejede klávesnice (Kamil Hartmann, 6.12.2000 18:21) odpověz - * email

Mě se to stalo 2x, když jsem listoval telefonním seznamem, tak mi C35i uplne vytuhnul, zadne tlacitka nereagovali, musel jsem vytahnout akumulator aby to jelo. Od te doby se mi to uz nestalo, tak se jenom modlim, abych to nemusel reklamovat.

Re: Re: Nejede klávesnice (Leoš Teufl, 7.12.2000 10:17) odpověz - * email

Stalo se mi to taky a nekolikrat, nakonec skoncil na tri tydna v servisu. Rekli ze je to soft.chyba a dali mi novej.

 

Citlivost (Ivan Tuhacek, 4.12.2000 14:24) odpověz - * email

Zdravim vsechny mobilisty. Uz me nebavi to cteni dohadu o tom, ktery telefon je citlivejsi vice a ktery mene. Na tehle adrese je trosku zmerenych parametru, tak si pekne poctete....

http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/testy_a_srovnani_mt/mereni_mobilnich_telefonu/mobilynatesteru000830.html

Re: Citlivost (dark, 5.12.2000 8:10) odpověz - * email

Jenze ono bohuzel, jak se zda, je neco jineho, testy s pomoci nejakeho pristroje a neco jineho prakticka citlivost. Pochybuji ze se testuje tak, ze treba signal porad kolisa mezi plnym a velmi slabym, myslim ze kdyz tak testuji citlivost na permanentne slaby signal...
Ale i kdyby ne, testy muzou rikat co chtej. Kdyz mi v realu se signalem hapruje, tak mi sou na nic, a delaj to vsechny co znam, takze to asi chybou prstroje nebude, zkratka antena neni zas tak super...
Na druhou stranu, jak jsem si precetl v jine diskuzi a asi to bude pravda, cim je mobil citlivejsi tim musi ve zhorsenych podminkach vysilat na vetsi intenzite aby se domluvil s BTS a tudis nam i vic palit do hlavy, takze aspon si neuvarime mozek :-)))

Re: Re: Citlivost (Ivan Tuhacek, 5.12.2000 10:16) odpověz - * email

Uplne podrobnosti testu neznam, ale souhlasim s tebou, ze vysledky zavisi na zvolene metode. A uz absolutne souhlasim, ze mensi vyzareny vykon na uchu = doufejme mensi vliv na nase mozecky. Ono vzdycky naprosto spolehlive funguje "neco za neco". Ale stejne si myslim, ze c35 je dobrej telefon. Moje pritelkyne si pred nedavnem koupila na pohled hezkej Alcatel 302, ktery ma mit dle manualu relativne podobny funkce, ale nutno rict, ze ty funkce jsou na c35 ponekud dopracovanejsi. A zase "neco za neco". Mensi peniz, .....Ivan

Re: Re: Re: Citlivost ( , 5.12.2000 17:36) odpověz - * email

Mě se teda citlivost C35 vůbec nelíbí, zkoušel sem si dát Alcatel OT Max a C35 vedle sebe , na obou byl Eurotel. Testoval jsem to v nejnižších prostorách v hospodě U sportovce pivrnce, Siemens se vůbec nepřihlásil do sítě chudáček, a Alcatel jo a měl ty svoje dvě čárky, a to přeci naštve ne?
Třeba je to tak že má C35 nastaveno, že se přihlásí do sítě, když bude o trochu lepší než mizernej signál, a Alcatel si pak libuje na tom mizernym signalu při kterym to muze i sekat.
No ale stejne bych byl radsi prihlasenej v siti, ten mizernej signal by moh stacit aspon na prijeti SMS.
Co to nosim v kapse, ach jo, mejte se C35káři


(Gibber, 4.12.2000 13:38) odpověz - * email

Mam taky 35, chodil bezvadne az nedavno mi proste nenacetl sit
paegas. Tak jsem sel do paegas servisu a tam mi rekli, ze mam spatnou
sim kartu(mam ji tak 4 mesice). Ale slysel jsem, ze by to
paegas mohl delat schvalne. Je na tom neco pravdy? Neslyseli jste o tom neco?
Dik

 

 

Baterie 900mAh Li-ion + dotaz (Radek, 4.12.2000 8:45) odpověz - * email

Zdravim vsechny diskutujici. Minuly tyden jsem zakoupil dual SIM adapter od CPA a baterii 900mAh Li-ion (prisla mi postou do Brna za necelych 24 hodin). Provozuji kombinaci Paegas-Oskar a spokojenost je maximalni. Casem napisu, jakou ma baterka vydrz. Ted k tomu dotazu - da se neco delat s ozvenou pri hovoru? Pomuze upgrade firmware (mam verzi 05)? Zkousel jsem sam upgrade na v. 12 a z chybovaych hlaseni flashovaciho softu vyvozuju, ze snad bude nutny specialni kabel. Poradi nekdo?



 


Reproduktor ( , 2.12.2000 12:43) odpověz - * email

Když jsem se sem díval kdysi sávno, byla tu poměrně silná diskuze o kvalitě/nekvalitě reproduktoru. Může mi někdo z vlastníků říct, jak to vypadá dneska? Byla to špatná série, nebo jen kec...

Nerad bych si koupil šumák.

Dík.

A.

Re: Reproduktor (R__ Zezula, 4.12.2000 7:50) odpověz - * email

Nevim ze zacatku mi zvuk taky vadil,pak ale telefon sel na opravu kvuli displeji a dali mi tam tam taky firmware 12. Nevim jestli jsem si zvykl nebo trochu pomohl firmware, ale ted mi zvuk pripada dobrej. Akorat je teda vic "basovej" se slabsima vyskama,ale jinak cistej (na Oskarovi).


Mam si ho koupit? (MartinX, 28.11.2000 17:05) odpověz - * email

Vazeni majitele mobilu Siemens C35i,
rad bych se Vas zeptal, jestli si mam C35i koupit. Hlavne me zajima jak dlouho tak bezne vydrzi baterka a jestli neni moc poruchovy, pripadne na jeho hlavni nedostatky.

Byl jsem dlohodobym spokojenym uzivatelem C25 (vydrzela mi asi 4 dny).

Diky za odpoved.
Martin

Re: Mam si ho koupit? (fero, 28.11.2000 18:46) odpověz - * email

Ja jsem uz koupil 3 (1 pro me a 2 pro me zname) a vsechny jsou OK. Zadnou chybu nikdy neudelaly, nijak se neporouchaly. Co se tyce baterie, tak ted momentalne uz se blizi ke konci 5 dne bez nabiti, ale dnes uz ji budu muset nabit. Prumerne mi vydrzi tak 4 dny. Tech 5 dnu jsem dosahl vypinanim mobilu pres noc (od 11:30) a vypnutim podsviceni dispeje pres den (kdyz je venku svetlo), hovory a SMS jsem provozoval bez nejakeho omezeni. Jen je treba tu baterii na zacatku rozchodit.

Re: Mam si ho koupit? (marty RE, 28.11.2000 20:39) odpověz - * email

Baterie vydrží přibližně 4 dny. Ohledně poruch se u mého Siemense neobjevily žádné a nedostatky jsem též nenašel.


dotaz ( , 28.11.2000 12:11) odpověz - * email

chci se zeptat na zkusenosti s pouzivanim SiemensuC35i-zda jste s nim spokojeni nebo ne diky.

Re: dotaz (fero, 28.11.2000 14:04) odpověz - * email

Nerikam, ze je dokonalej, ale jsem s nim spokojenej. To, co od nej ocekavam prozatim vzdy bezchybne splnil a to vyuzivam, myslim, vsechny jeho funkce vcetne fax/modemu.

Re: dotaz (Keba, 29.11.2000 8:41) odpověz - * email

Mam tento mobil uz delsi dobu a maximalni spokojenost. Dela presne to co ma, baterie vydrzi 4-5 dni. Problemy zadne. Funkce ktere ma bohate postacuji, krome volani slouzi hlavne jako upominatko s budikem a namisto naramkovych hodinek, ktere jsem ztratil :-) Jen slabsi vybrace me obcas vadi. Supluje externi blikato. Je to prima telefon.

 

kritika c35i (jirka, 23.11.2000 17:04) odpověz - * email

Mel jsem stejne problemi s vypinanim,ale uz je to v pohode.Jinak baterie je peknej shit,absolutne neodpovida pohotovostni doba.


 (pavel, 23.11.2000 16:08) odpověz - * email

C35 je super telefon. Dnes jsem ho poslal na opravu.Sám se vypínal a blbnul při zapínání.


 KRITIKA C35i (Pat Mat, 21.11.2000 21:47) odpověz - * email

Ahoj všem. Nerad, ale pochlubím se s potížema, které se dějí s mím drobečkem. Stalo se mi to již po 4. Prostě při pohledu na telefon zjistím, že aniž by byla baterie vybitá, sám se vypnul a po zapnutí najdu místo správného času čas, který byl v době kdy se vypnul. Je to pěkně na SHIT. Má s tím někdo zkušenost?

Re: KRITIKA C35i (Mára, 21.11.2000 23:39) odpověz - * email

Myslim, že už se tento dotaz v diskuzi objevil. Mě se to jednou přihodilo. Pak jsem si nechal nahrát verzi firmwaru 12 a už jsem se s tím nesetkal. Ovšem brácha má tu samou verzi firmwaru jako já (12) a asi 2x s tím už měl problémy. Takže na firmwaru to asi není závislý. Moje rada zní, jedině reklamovat v Siemensu.

Re: KRITIKA C35i (kid, 22.11.2000 9:45) odpověz - * email

Stalo se mi něco podobného. Kouknu na mobil a hle - on si sám vynuloval čas i datum. Stalo se mi to poprvé. Zatím

Re: KRITIKA C35i (Roul, 22.11.2000 14:31) odpověz - * email

Nono, mam navrh na reseni, kamarat nechal testovat SIMku u Servisu v Peagasu, nejspise ten jejich programek projel vsechny jeji bloky, protoze se pak uz chyba neopakovala. No myslim si ze je problem v SIMce a odstrani se pouhym otestovanim, vybijou se tim naboje ktere mohou uvnitr vznikat pouzivanim (nosenim po kapsach, trenim bot o umelou podlahu a podobnymi vecmi kde vznika statiky naboj). Nejspis jeji technologie neni chranena proti vlivum vnejsku. Hold bludne naboje jsou svine!
Pratele zkuste to, preji hezky den!

Re: KRITIKA C35i (MGO, 23.11.2000 8:53) odpověz - * email

Jojo, jak jsem jiz psal, C35 se mi nahodne vypina, trebas 3x to tydne a mel jsem v ni GO kartu. Nevim, co me to napadlo, mam jeste jeden telefon s PAEGAS120 pausalem, tak jsem ty SIM karty prohodil cca na dva tydny a C35 se ANI JEDNOU nevypla! Nyni jsem to uvedl do puvodniho stavu a cekam, kdy se zase vypne.

Re: KRITIKA C35i (Dave, 23.11.2000 6:41) odpověz - * email

Mě se to také stávalo. Po domluvě s prodejcem.mi ho odvezli do Siemensu do Prahy. Tam mi vyměnili board. Mám sice nový IMEI, ale zase je odblokovaný. FW je 12. Teď už žádné problémy nemám. Teda až na jeden, při více alarmů za den zvoní pouze jeden. Kvůli tomu vypínání jsem mailoval i do Siemensu. Odpověděli mi asi za 3 neděle, ať jim ho pošlu, že prý to vypadá na vážnější závadu. Ale to já už měl telefon zpátky z opravy. Čau

Re: Re: KRITIKA C35i (Pat Mat, 23.11.2000 15:51) odpověz - * email

Ahoj ahoj. Toto téma (náhodné vypínání) jsem zde začal v době, kdy se mi to stalo párkrát, ale nyní je to již pravidlo. Pokaždé když se v noci zbudím, tak automaticky zapínám telefon a po probuzení dalším ho mohu zapínat znovu. Je to nějaké vyšinuté a úchylné jenom na noční hodiny. - Já na to přijdu. Zdar

Re: Re: Re: KRITIKA C35i (PeterD, 23.11.2000 16:29) odpověz - * email

Skus si pozriet v nastaveni hodin, ci nemas zapnute automaticke vypinanie telefonu v urcenu dobu. To by vysvetlovalo tu nocnu uchylku. A ako hovoria Microsoftaci: "To nie je bug ale feature!" :-)

 

 

Barvy? (Ondra, 19.11.2000 16:24) odpověz - * email

Pekny den, chtel jsem Vas panov zeptat, jestli nevite, jak vypada C35i v modre barve. On ho totiz Eurotel v Go sade i Paegas v Twist sade nabizi pouze v modre a ja chci videt, jak to vypada. Mam k extremnim barvam na mobilu odpor. Pokud by se jednalo o hodne tmave modrou, dalo by se uvazovat.

Re: Barvy? (Antonín Lengál, 19.11.2000 17:23) odpověz - * email

Ondro, klidně si kup od PG ten modrej, protože ta modrá je tak tmavá, že to skoro vůbec není rozeznat od černé.
Sám ho mám a můžu Ti říct, že při umělém osvětlení v místnosti to od černé téměř není k rozeznání.
Čau Tonda.

Re: Barvy? (marty RE, 19.11.2000 18:49) odpověz - * email

Jo já mám taky modrou barvu a musím souhlasit s předešlím příspěvkem.

Re: Barvy? ( , 19.11.2000 21:52) odpověz - * email

Mám modrou C35 a vypadá skoro jak černá, je to hodně tmavá modrá.

Re: Barvy? (Martin, 4.12.2000 19:52) odpověz - * email

Ahoj.Ten Siem C35i v modre barvě si můžeš klidně vzít.Není to žádná extrémní barva.Spíš naopak kdž nemáš hodně světla tak vypadá dost jak šedý.Já o mám.A zadní kryt je vždy šedý.Ahoj Martin

 

C35 - dobrej, ale hnusnej (Vaclav Ambroz, 16.11.2000 15:19) odpověz - * email

Ted momentalne mam C35 od Siemense.Rekl bych ze je to super telefon se super funkcema, ale vzhled ma divnej!Jinak opravdu vcelku slusnej telefon, akorat ma na ulozeny jen deset SMS a ne treba 10 prichozich a 10 odchozich to je docela nevychytany.!Vcelku spokojenost!

Re: C35 - dobrej, ale hnusnej (dark, 16.11.2000 16:00) odpověz - * email

Za to ze ma jen 10SMS C35 nemuze ani v nejmensim, za to muze PG ci ET, protoze takovou kapacitu rezervoval na SIM pro SMS, kdyz pouzijes Oskar tak jich budes mit 20. jedinz co bz slo udelat je, ze bz foun mel vlastni pamet na SMS, ale to bohuzel nema (zaplat panbuh ze ma aspon pamet na Tel.cisla). Uprimne neznam zadnz cenove prijatelny (neznam vubec zadny) mobil, ktery by pamet na SMS mel

Re: Re: C35 - dobrej, ale hnusnej (Lubos, 17.11.2000 14:36) odpověz - * email

Nekde na strankach, kde psali o kapacite sem se taky docet, ze ma sim oskara 20 mist pro SMS. Ale ja mam uz asi 3 mesice oskara a mam tam mist 25, ktery jsou spolecny pro odchozi i prichozi SMS. Tak bud je ma sim vyjmecna nebo maj vsechny 25 mist.

Re: Re: Re: C35 - dobrej, ale hnusnej ( , 17.11.2000 15:04) odpověz - * email

ja mam taky 25 mist-takze to maji asi vsichni...

Re: Re: Re: Re: C35 - dobrej, ale hnusnej (R__ Zezula, 20.11.2000 7:18) odpověz - * email

Ja mam jednu z prvnich SIM-ek Oskara a mam v ni pamet na 30 SMS a 250 tel. cisel :))

Re: Re: Re: C35 - dobrej, ale hnusnej (Pepe Klika, 21.11.2000 0:25) odpověz - * email

Oskar má skutečně 25 míst pro uložení SMS na SIMkartě. Je to fajn. Mám Oskartu od začátku a kapacitu SMS se mi ještě nepodařilo zaplnit. Ihned po přečtení je mažu, nebo jinak zpracuju. Ukládat je nemá smysl. Ledaže bych je snad nostalgicky potom čet v domově důchodců???

 

zatuhnuti telefonu .. (sumil, 16.11.2000 10:03) odpověz - * email

zdravim...mam problem stalo se mi, ze pri temer vybite baterii si telefon usmysli, ze nenajde zadnou sit nebo dokonce vytuhne a vypne se....az po pripojeni nabijecky nabehne sit. stalo se to uz nekomu ??? co s tim ???

Re: zatuhnuti telefonu .. (styrax, 17.11.2000 12:56) odpověz - * email

Mam obdobný problem.U me se na displeji objevý-vyhledává sít.Po zmacknutí se zobrazí-karta odmítnuta ci prístroj odmítnut.Klávesnice nejsou bloklé a v menu telefonu se muzes pohybovat.Po vypnutí a zapnuti telefonu je vse v porádku.Stává se to i pri nabite baterii.Resením bude jedine servis siemensu......?

Re: Re: zatuhnuti telefonu .. (sumil, 18.11.2000 21:07) odpověz - * email

jo presne tohle mi to taky vypsalo..zatim jenom jednou...ale stalo se mi pri udajnem hledani site, ze nenasel zadnou sit...a hlavne mi jednou nepomohlo ani vypnuti a zapnuti pristroje...
jedine reseni je asi ten neprijemny servis...:-(

 

(Milan, 14.11.2000 0:47) odpověz - * email

Mám technický problém, vlastním telefon C35i a používám kartu Twist. V menu čas/poplatky chci nastavit počítadlo času a stále se nedaří. Podle instrukcí operátora jsem zrušil měnu a cenu za jednotku, ale výsledek je stále stejný. S kartou na pevný tarif jak Eurotel tak u Paegas to jde bez problémů. Zná někdo vychytávku jak to udělat u předplacený služby ? Díky Milan

Re: Čas, poplatky (Jara, 14.11.2000 7:25) odpověz - * email

Na podobný dotaz jsem se ptal v této diskusi asi před čtrnácti dny a bez odezvy. Taky bych rád znal odpověd, a proto pokud to někdo víte, tak to sem prosím napište. Díky.


Nastaveni typu zpravy u simkaret Oskara (Lubos, 12.11.2000 11:41) odpověz - * email

Mam problem - u telefonu SIEMENS S25/C35i/S35i (jine typy jsem nemel moznost vyzkouset, firmware bylo v14 u S25 a v05 u C35/S35) ve spojeni s jakoukoliv simkartou od OSKARA (s jakymkoliv tarifnim programem) nelze dopredu pred odeslanim SMS nastavit TYP ZPRAVY v menu, tato polozka v menu s OSKAREM jednoduse zmizi jako kdyby nikdy neexistovala. TYP ZPRAVY lze zvolit pouze v pripade samotneho odesilani SMS zpravy (pochopitelne porad dokola...), ale to je dost otravne a neni
mi jasne, proc to nejde nastavit defaultne dopredu jako se simkou PAEGASU ci EUROTELU.
Pripominam, ze doba platnosti a dalsi polozky v menu nastaveni SMS zprav nastavit jdou, pouze TYP ZPRAVY se po vlozeni simky OSKARA zahadne vytrati.

Nevim zda to delaji i jine znacky telefonu, zkousel jsem to jeste s NOKII 8210 a ERICSSONEM, ale tam to funguje normalne.

Samozrejme jsem volal k OSKARUM, kde mi bylo ochotne a se vsi slusnosti sdeleno, ze o tomto problemu nic nevedi a ze to je zrejme chyba telefonu a ze jejich sit funguje na jinych principech nez site PAEGASU a EUROTELU (a dalsi podobne nesmysly).
U SIEMENSE zase tvrdi ze to je chyba OSKARA a tak porad dokola.

Nevite nekde co s tim, nebo jestli to souvisi s firmware telefonu?

Re: Nastaveni typu zpravy u simkaret Oskara (dark, 12.11.2000 20:18) odpověz - * email

mel jsem alcatel a delal to samy, proste nejaka nekompatibilita

Re: Nastaveni typu zpravy u simkaret Oskara (R__ Zezula, 13.11.2000 7:45) odpověz - * email

Ja bych asi zkusil jinou SIM-ku od Oskara a pokud ti to ta druha nebude delat tak si nechat tu 1. bezplatne vymenit jako vadnou.Ja i moji znami mame tri C35i na Oskarovi s firmware 05 i 12 a pohoda.

 

 

Odmitnutej telefon (dudo, 10.11.2000 10:59) odpověz - * email

Stalo se nekomu z vas ze mu sit odmitla telefon (twist)? Mne se to stalo dva krat. Po vypnuti telefonu a rucnim nastaveni paegase to opet funguje.

Re: Odmitnutej telefon (dark, 10.11.2000 11:07) odpověz - * email

Me se stalo, ze jsem volal z oskarty (Alcatel OTVW) na Twist (Si M35i). A kdykoli jsem chtel na M35i zvednout hovor, cim koli to de, tak vzdy doslo k zaveseni, volani v Go na stejny telefon byl OK. Byl jsem zhnusenej, tak jsem se na to vybod, prez noc dobil baterku a rano to zkusil zas a slo to bez problemu, z toho jsem usoudil, ze to neslo asi kvuli vybity baterce, ze bych se mylil?

Re: Re: Odmitnutej telefon (R__ Zezula, 10.11.2000 11:20) odpověz - * email

Rekl bych ze to nema nic spolecnyho s telefonama,ale s pretizenim a z toho plynouci obcasne nestability site Paegasu.V jine diskusi - o problemech operatoru si na takoveto veci stezovala hromada lidi....

Re: Re: Re: Odmitnutej telefon (dudo, 10.11.2000 15:34) odpověz - * email

hmmm, to zni docela pravdepodobne, dik

Re: Re: Re: Re: Odmitnutej telefon (Hynek, 10.11.2000 17:24) odpověz - * email

<h1><b> Uaaaarghhh</b><h1>

 

Chvála C35i (Pat Mat, 9.11.2000 12:10) odpověz - * email

Právě mi spadl ze dvou metrů na žulové schody, doputoval skoro pod ně a nic (doufám). Jindy jsem udělal něchtěný akrobatický prvek s přistáním přímo na něj a akorád mám vytlačené kamínky ve slídovém obalu. Have you any better exampe?

Re: Chvála C35i (Jarda, 10.11.2000 6:58) odpověz - * email

Já ho (C35) tuhle vyndal z pouzdra a měl jsem u konektoru kousek vylomenýho vrchního krytu (naštěstí ten kousek zůstal v pouzdru a tak se mi to podařilo slepit) a taky v jednom místě odřený displej. A to si nejsem nijak vědom, že by telefon nebo já s ním nějak padal.

Re: Re: Chvála C35i (Pat Mat, 10.11.2000 7:25) odpověz - * email

Pro všechny, co používáte hnusné kožené kryty se slídovým průhledem. Nevím jak vy, ale když jsem si C35 koupil, tak jsem na LCD neměl ochrannou fólii, a tím jak se zasouvá do tohoto pouzdra, tak má LCD možnost se o kraj této slídy poškrábat. Protože makám ve firmě, kde se LCD vyrábějí (i pro Siemens), hned jsem si ji tam prsknul. Zdar

Re: Re: Re: Chvála C35i (Keba, 10.11.2000 7:56) odpověz - * email

Uvedu jednu poznamku k hnusnemu kozenemu pouzdru se slidovym pruhledem. Kdyz jsem si koupil C35i tak jsem mel dojem, ze ho diky jeho velikosti urcite ztratim. V obchodech nic moc nebylo. A tak jsem sahnul po hnusnem pouzdre. C35 je narvana v cernem prezervativu se slidovym okenkem a jeho elegantni vyhled je tak ztracen, ale..je chranen porad, tlacitka se neodiraj, displej a kryt doposud nema jedinej skrabanec. Nemusim si porad otirat ruce. Nehrozi, ze se otevre kryt baterie, rychle ho pripnu na opasek a jeste pojistim poutkem s karabinkou. Kdyz mi mobil nahodou vypadne z ruky, je porad v pouzdru, ktere jej alespon proti poskrabani ochrani, kdyz "skace" po chodniku. Jina pozdra jsou mnohem hezci a kdyz je mobil uvnitr, tak ho i lepe chrani. Ale pro volani musite mobil z pozdra vyndat a v tu chvili je uplne nahej a lehce poskoditelnej. Proto jsem si oblibil hnusne cerne pouzdro se slidovym okenkem :-) K.

Re: Re: Re: Re: Chvála C35i (Pat Mat, 10.11.2000 8:13) odpověz - * email

Já ho samosebou mám také a plně souhlasím se vším co jsi psal a nepochopím, proč někdo nedokáže vymislet něco, co by mělo stejné vlastnosti a vzhled mašinky nebude tak radikálně stracen. Na tom by se nechali vymlátit slušný prachy. Ovšem nic než hnusný kožený fusak s pitomým slídovým oknem, včetně alarmujících nitek, jenž z fusaku čnějí, mne nenapadá.

Re: Re: Re: Re: Re: Chvála C35i (Pat Mat, 10.11.2000 8:17) odpověz - * email

Opravuji slovo "Vymislet" na Vymyslet - Nedivte se, ale jak jsem byl rozpálenej kritikou na Hn. Slíd. fusak, tak mi to uteklo.


Cvála C35i (Pat Mat, 9.11.2000 12:10) odpověz - * email

Právě mi spadl ze dvou metrů na žulové schody, doputoval skoro pod ně a nic (doufám). Jindy jsem udělal něchtěný akrobatický prvek s přistáním přímo na něj a akorád mám vytlačené kamínky ve slídovém obalu. Have you any better exampe?

Re: Cvála C35i (jos, 10.11.2000 18:36) odpověz - * email

Jedna dobrá rada - z koženého pouzdra se slídovým okénkem vypreparovat kovový klip (spolu s textilním okem a dvěma kusy kůže uvnitř) a je to perfektní mechanická ochrana a nic nebrání nošení v kapsičce u košile.
Pád na zem vydrží (a to jsem dost vysokej) i když vzhled nic moc (tedy toho telefonu v obalu).

 

 

Super nova vychytavka ! (Jakub, 9.11.2000 7:34) odpověz - * email

Pokud zadate z klavesnice telefonni cislo a nasledne stisknete velke tlacitko se zelenym telefonem, VOLATE NA TOTO ZADANE CISLO ! Po precteni nekterych prispevku si myslim, ze by to mohlo byt pro nektere ucastniky teto diskuze velice uzitecne.

Re: Super nova vychytavka ! (olin, 9.11.2000 10:54) odpověz - * email

magore!

Re: Super nova vychytavka ! (Zorro, 9.11.2000 13:28) odpověz - * email

Teď jsem to zkoušel a fakt to funguje.To jsem nečekal,že až takhle dobrej je to telefon.Na tos přišel ty sám?

Re: Re: Super nova vychytavka ! (Pat Mat, 9.11.2000 13:50) odpověz - * email

Tak koukám, že jistej "Jakub" se s tou super novou vychytávkou sklízí ovoce. Hej Jakube když otočíš toho mobila displejem od sebe, tak ten telefon dostaneš do takové polohy, že uvidíš jeho zadní stranu. To si věděl?

Re: Re: Super nova vychytavka ! (Jakub, 9.11.2000 13:53) odpověz - * email

Ne, to mi poradil kamos, on se v mobilech vyzna. Ja jim moc nerozumim, tak jsem mu vdecny za kazdou dobrou radu. A s jeho svolenim jsem tu vychytavku napsal i ostatnim.Pokud by byl zajem muzu takovych rad napsat vic!

Re: Re: Re: Super nova vychytavka ! (Zorro, 9.11.2000 14:28) odpověz - * email

Ten tvůj kámoš,to je asi bedna co? Zkus ho zapojit.Každou chvíli se tady řeší různý nezajímavý problémy,ale rady takovýho kalibru tu zatím chyběly.Konečně pořádná diskuze.

Re: Super nova vychytavka ! (jkonicek, 9.11.2000 14:29) odpověz - * email

Konecne poradny prispevek. Dotazy jsou vetsinou skutecne nic moc. V praci jsme se pobavili jak uz dlouho ne.

Re: Re: Super nova vychytavka ! (susini, 9.11.2000 19:28) odpověz - * email

!!!!!!!! Konecne se nasel nekdo ..........kdo to rekl nahlas ..tedy az po me malickosti :-)))))))

Re: Re: Re: Super nova vychytavka ! (Zorro, 10.11.2000 7:51) odpověz - * email

Susini-já vím.

Re: Super nova vychytavka ! ( , 10.11.2000 11:56) odpověz - * email

Pokud se zaktivuje v menu nastavení tel./hodiny/autom. zobraz. Bude se na displeji zobrazovat čas a datum, který se následně stále mění, v zavislosti na tom kolik je právě hodin a kolikátýho je. Jestli někdo na něco přišel,ač to může být sebemenší kravina,tak dejte vědět

Re: Re: Super nova vychytavka ! (sneer, 10.11.2000 12:46) odpověz - * email

kdyz telefon drzite obracene, pismenka na klavesnici i na displeji se otoci nohama vzhuru (!), takze to hned poznate nevite nekdo, jak je to u nokii?
jo, a pro cislice krome nuly (u osmicky si nejsem jistej) to plati taki


Re: Super nova vychytavka ! (Roul, 12.11.2000 23:54) odpověz - * email

hehe, fajn - ja jsem zasa zjistil ze kdyz se mi vybije baterka tak se mi telefon vypne (bohuzel pak ta vychytavka nefunguje) co s tim?
Ne, ne fajn /We're learnin' now, dont we?/ :-)),

 

Něco z jiné ruky...netechnického (AMB, 8.11.2000 9:17) odpověz - * email

Du takhle na úřad, gde sedí za stolem taková fajn kočka a říká, že pro to potvrzení musím mít občanku, tak tedy hrábnu do své kapsy u pasu a vytáhnu celý stoh dokladů počínaje občankou , jdouc přes kalendář a konče M35 ..ten jsem položil vedle na stul a předavam slečně průkaz občana české republiky... Ona se zadíva na ten mobilák a říká..."Máte hezkej mobil"... "nikde jsem jej neviděla" ... zbytek story nechávám na vaší fantazii...a řekněte..koho by to nepotěšilo.....:)

Re: Něco z jiné ruky...netechnického ( , 8.11.2000 10:34) odpověz - * email

Dobry, konecne neco dobryho a bez napadani a urazek.

Re: Něco z jiné ruky...netechnického (david hoza, 8.11.2000 11:49) odpověz - * email

A fuguje v pohodě? Mám ho totiž tak tejden. Abych jenom věděl, co mě s ním čeká, ale jinak se mi hodně líbí.

Pokračovat na starší příspěvky


Předchozí téma = Ovládání -- Hlavní stránka -- Nezodpovězené = Následující téma