Předchozí téma = Příslušenství -- Hlavní stránka -- Zkušenosti a názory = Následující téma

 

Funkce Rychlé hledání (Michal Hazi, 6.2.2001 13:38) odpověz - * email

Nevíte někdo k čemu je dobrá funkce Rychlé hledání (Menu - Nastavení -Telefon - Stav)? Já o ní vím, že se telefon častěji přihlašuje do sítě (a tím se také více vybíjí akumulátor). K čemu je to častější přihlašování do sítě dobré? Umožní kvalitnější spojení při hovoru?

Re: Funkce Rychlé hledání (JackCZ, 6.2.2001 23:54) odpověz - * email

Kvalitnější spojení při hovoru určitě ne. Jde o to,že když se ztratí signál,tak ho telefon dříve najde,tzn. snaží se ho najít častěji

Re: Re: Funkce Rychlé hledání (Roman Leitgeb, 8.2.2001 22:52) odpověz - * email

.....a baterii žere a žere!!!!

Zablokování telefonního seznamu ? (HANKA, 2.2.2001 14:35) odpověz - * email

Prosím Vás , neví někdo jak zablokovat telefonní seznam na C35i. Chtěla bych pujčit kamarádce telefon , ale aby se nedostala do telefonního seznamu, nemohla ho prohlížet ,upravovat atd. stačilo by kdyby tam šlo zadat heslo při stisku klávesy pro seznam . Děkuji Všem co poradí. Vaše Hanička.

Re: Zablokování telefonního seznamu ? (m.i.l.a, 2.2.2001 15:59) odpověz - * email

MUSIS DAT NASTAVENI TELEFONU PAK DAT ZABEZPECENI A DAT POLOZKU ZAPUJCENY TELEFON ASI TAK NEJAK PAK TAM DAS HESLO ATD TO UZ UDELAS SAMA ASI TAK NEJAK BY TO MELO BYT NERUCIM ZA CHYBY

Re: Re: Zablokování telefonního seznamu ? (mion, 2.2.2001 16:30) odpověz - * email

Jo, jenze na to je as potreba znat PIN2 (PUK2), coz bohuzel operatori pro GO ani TWIST nejsou ochotni prozradit. Svete div se, u OSKARTY vam PIN2 a PUK2 ochotne sdeli, takze muzete plne vyuzivat moznosti telefonu!
Jo, a OSKARTA umoznuje nastavit presmerovani hovoru na jine tel. cislo, coz pouzivam, protoze mam DUALSIM adapter a vetsinou jsme na prijmu na GO a z OSKARTY volam na pevne linky a do Oskara.

Re: Re: Re: Zablokování telefonního seznamu ? (Bubak, 2.2.2001 19:29) odpověz - * email

Světe div se PIN2 A PUK2 dostaneš i k Twistu. :-))

Re: Re: Re: Zablokování telefonního seznamu ? ( , 5.2.2001 10:23) odpověz - * email

K tomu presmerovani na jine tel cislo - vis doufam, ze to spojeni platis ty (aby ses pak nedivil, kam ti zmizely kredity... :-)

Re: Re: Zablokování telefonního seznamu ? (Luboš, 2.2.2001 20:01) odpověz - * email

Nastavenim polozky zapujceny telefon ale nezablokujes telef. seznam, tim se pouze nastavi blokace na nastaveni pouze tato SIM a jeste neco, ale ne telefonni seznam. Ten muzes zablokovat nastavenim NASTAVENI/ZABEZPECENI/POUZE Z "knizecka". Ale tim zablokujes zaroven i vsechny odchozi hovory krome 112. Takze podle meho telef. seznam jde zablokovat pouze s tim, ze se nikam nedovolas a to asi moc nepomuze:(



 

 

 

 

 

 

Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Bery, 1.2.2001 12:24) odpověz - * email

Tak pozor, musim plne souhlasit s kolegou, mam uplne novou C35i,navod mam v maliku, akorat problem je v tom, ze se TO TAM NATUKAT PROSTE NEJDE !!!!! Zadam Menu-nastaveni telefonu-Zabezpeceni - a ted muzu volit jakoukoliv polozku a VZDY mi to vyhodi pouze hlasku "i-KOD-pristroj." K ZADNEMU ZADANI KODU ME TO ANI NEVYZVE !!!! Stejne tak to funguje, pokud chci kod kod zmenit, Menu-nastaveni telefonu-Zabezpeceni-Kody, zpusobem popsanym v manualu lze menit PIN a PIN2, nikoliv vsak Kod pristroje. Po zadani to opet vypise pouze tu samou hlasku, ktera za 3 vt. zmizi a k zadani kodu vubec nejsem vyzvan.... Cim je to teda zpusobeno?? Dival jsem se na *#0606# a mam blokovanou druhou pozici, pricemz telefon samotny na operatory blokovan NENI. Vim ze toto tema se tu objevilo jiz nekolikrat, prosel jsem archiv hodne do hloubky, ale odpoved jsem nenalezl. Muzete-li mi nekdo pomoct, jsem vam predem vdecny. Oskar,Fw12,IMEI (pro pripadne kody)449191701705168. Diky moc.

Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Pete, 1.2.2001 13:21) odpověz - * email

Psal jsem to už několikrát. Peagas to odblokovává, ale jen u telefonů koupených do dubna 2000 (pak je prý kódem přístroje neblokoval). Mám stejný problém. Jinak to oddělává Siemens v Praze a někdo v Ostravě.
Většinou se to týká telefonů dovezených z Německa. Jak je to u ET nevím a u Oskara si myslím, že by problém být neměl jelikož ten telefony vůbec neblokuje - ovšem pokud jste si jej koupili u něj. A po #*0606# mi to píše NE HOTOVO. Mám Peagas Twist. V nejbližší době by to měl umět i někdo v Olomouci.

Re: Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Mirek, 1.2.2001 14:11) odpověz - * email

No bohuzel je to tak, telefony ktere jsou z Nemecka tak maji vetsinou tento problem. Take ho mam a problemy s kodem telefonu. Mam TWIST Je to proste problem

Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Mirek, 1.2.2001 14:35) odpověz - * email

MUSIM S VAMI SOUHLASIT! Prave jsem koukal na *#0606# a mam take blokovanou druhou pozici ( 232 07 )
Pricemz take jako vy nemam samostatny telefon blokovan na operatory! Tesko tedy rici v cem to je!? At se snazim jak chci proste zabezpeceni: "Pri hlidani deti, pouze poslednich 10,zapujceny tel,pouze tato SIM" Tak to pokazde vyzve k zadani "i-KOD-pristroj." A zmena "i-KOD-pristroj." neni taktez mozna.

Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Mirek, 1.2.2001 14:38) odpověz - * email

MUSIM S VAMI SOUHLASIT! Prave jsem koukal na *#0606# a mam take blokovanou druhou pozici ( 232 07 )
Pricemz take jako vy nemam samostatny telefon blokovan na operatory! Tesko tedy rici v cem to je!? At se snazim jak chci proste zabezpeceni: "Pri hlidani deti, pouze poslednich 10,zapujceny tel,pouze tato SIM" Tak to pokazde vyzve k zadani "i-KOD-pristroj." A zmena "i-KOD-pristroj." neni taktez mozna. Jestli si s tim vi nekdo rady tak at nam vsem co maji ten to problem pomuze. Moje IMEI: 449194526715180

Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (charlie, 2.2.2001 15:22) odpověz - * email

To že nejde zadat nový kód přístroje je běžné u telefonů z Německa,Rakouska,tam totiž operátoři tento kód nastavují a jeho změna je možná s originální kartou operátora..Já mám M35 z Rakouska a musel jsem vložit kartu Teleringu,změnit kod /třba na 1111 /a hlavně vypnout jeho použití/ a pak teprve vložit kartu Paegas..nebo jinou.Pak to funguje.Nemáte-li orig.kartu máte smůlu a jste odkázáni na Siemens nebo na někoho kdo vám to odblokuje..

Re: Kod telefonu ???!!!!!!!!!!!!! Dokaze to nekdo zodpovedet? (Libor, 2.2.2001 19:28) odpověz - * email

Jsou to telefony neodborně odblokovaný a tím je poškozena možnost nastavit kod přístroje.


Kod telefonu (Ludkowit, 31.1.2001 15:25) odpověz - * email

Stala sa mi nasledujuca vec: mal som v tel. SIM kartu z ET. Poslal som do Tatrabanky ziadost o zaslanie novej s rozsirenym SIM Toolkitom o Mobil Banking. Isiel som do ET, aktivoval ju. Dal som ju do phonu a ten odo mna chcel kod telefonu. Po troch moznostiach - predch. PIN, PUK a podobne blbiny, mi napisalo: Phone disabled! PHONECODE. Jedina moznost je SOS. Daju sa sice tukat cisla, ale ziadne OK ani nic podobne. Volal som do Siemensu, povedali mi ze to musim doniest k nim a zacalovat 600 Sk. To by nebol az taky problem keby som nebyval v Ziline. Ma niekto podobnu skusenost? Neda sa to vyriesit nejakym inym sposobom?

Re: Kod telefonu (Petr Hájek, 1.2.2001 8:32) odpověz - * email

Proste mas smulu - PHONECODE neni pin ani puk. Je to proste kod telefonu, kterym se blokuji nektere funkce a zmena SIM karty. Pravdepodobne jsi nekde nastavil pouzivani zamku SIM (nevim kde je to u C35 - mam C25). Pokud jsi kod nezmenil, pak byl nastaven na hodnotu uvedenou v manualu (standartne 0000). Zkus je tam natukat (a nejdriv si poradne precti navod!!!!!).

Re: Re: Kod telefonu (Mirek, 1.2.2001 9:20) odpověz - * email

Musim rici ze s timto mam take problemy. A pravda je ze kod je fixovan na SIMkartu. Drive kdyz jsem mel Bosche tak jsem si zadal zabezpeceni : Ochrana cizi SIMkarty a ted v M35 to chce po me KÓD pristroje
Takze si taky s tim nevim rady.

 

 

 

Re: Re: Re: Kod telefonu (Ludkowit, 1.2.2001 10:18) odpověz - * email

No tak ja som to uz vyriesil. Vcera som obvolal nejakych kamosov a s jednym som zasiel za nejakym chalanom, ktory sa to snazil spravit, ale nepodarilo sa - trvalo mu to asi 20 min. Potom sme isli este za jednym a ten to zmakol za 5 minut za 300. Takze v pohode. Neviem, co s tym spravil, ale ked teraz chcem aktivovat Babysitter alebo nieco podobne kde chce PhoneCode - telefon mi proste odpise: Phonecode Locked. Takze asi tak.



Re: Potvrzeni SMS (Gibber, 31.1.2001 13:43) odpověz - * email

Osobne to pouzivam asi 5 mesicu a nevsiml jsem si ze by to bylo placene.Ale jak uz tu jednou bylo receno, je to jen potvrzeni ze SMS prisla na mobil, nikoli ze byla prectena.

Re: Potvrzeni SMS (Tomáš Vávra, 1.2.2001 16:15) odpověz - * email

Neboj ;-) fakt je to zadara :-)

Re: Re: Potvrzeni SMS (Marek T., 2.2.2001 8:41) odpověz - * email

Doručení zprávy je v pohodě, opravdu je to zadarmo. Ale co znamená položka pod tím - Odpověď servisu?


Typ SMS (Lenka, 31.1.2001 13:26) odpověz - * email

Ahojte, chci se vas zeptat, jestli je nutne pred kazdym odeslanim SMS potvrzovat, zda-li se jedna o "standardni text", kdyz SMS jineho typu ani neodesilam? V manualu byla nejaka polozka v "Nastaveni zprav", mam Oskara, fw12 a polozka v "nastaveni zprav - typ zpravy" neni. Je to tak normalni, nebo by to melo jit predem predvolit ?? Diky za reakce.

Re: Typ SMS (Zdenek Janovsky, 1.2.2001 7:34) odpověz - * email

Ja to mam (fw 10) nastavene v teto polozce: Menu-Zpravy-Nastav. zprav-Typ zpravy

Re: Re: Typ SMS (Bery, 1.2.2001 7:43) odpověz - * email

Ja mam fw 12 a tuto moznost volby nemam... taky musim pred kazdou odchozi potvrdit typ

Re: Re: Typ SMS (Mirek, 1.2.2001 7:46) odpověz - * email

Souhlasim mam M35i a fw. 10

Re: Re: Re: Typ SMS (Gibber, 1.2.2001 9:03) odpověz - * email

Mam C a facha to jak ma.Normalne mi to v nastaveni funguje a mam FW 12.

Re: Typ SMS (Michal, 1.2.2001 11:52) odpověz - * email

U Oskara je VZDY nutne zadat typ SMS. Neda se to u nej predvolit!

Re: Re: Typ SMS (Kamil KAUT, 5.2.2001 13:26) odpověz - * email

Mily chlapce, nez neco placnes do vetru, tak si to nejdrive over. Mam C35i u Oskara a typ zpravy zadavar nemusim.
Jinak vyjadreni servisu je takove, ze se jedna o vazbu na SIM :-((
Kamil

 

Potvrzeni precteni SMS (Bery, 31.1.2001 0:48) odpověz - * email

Tak sem u kamaradky vlastnici sestricku cili C25 s uzasem pozoroval, jak po odeslani SMS po zadani kodu tusim #n# dostane oznameni o tom, zda a kdy si prijemce jeji SMS precetl. Je tohle mozne i u nasich C35icek??

Re: Potvrzeni precteni SMS (Monty, 31.1.2001 8:22) odpověz - * email

Jiste, ze je to mozne! Ani pred tu zpravu nemusis psat tu sekvenci. Staci to nastavit primo v menu nastaveni zprav.Obcas si practi navod, co k tomu tlf. davaji.

Re: Re: Potvrzeni precteni SMS (Gibber, 31.1.2001 11:50) odpověz - * email

Samozdrejme ze je to mozne u C35i.Menu-zpravy-nastav.zprav-a zaskrtnout doruceni zpravy.
Kvuli takovy malickosti sem nemusis psat - staci se mrknout fakt do toho manualu.Nebo by stacilo si
s tim telefonem chvilku hrat.

Re: Potvrzeni precteni SMS (Rxx 007, 31.1.2001 9:00) odpověz - * email

Pokud telefon neumi doručenku SMS nebo je to zrovna v nem vypnuty, tak na Oskarovi(nevim presne jak ostatni) staci na zacatku sms-ky napsat to #N# a potom dojde dorucenka. Je to sluzba GSM site,takze je to nezavisle na telefonu.

Re: Potvrzeni precteni SMS (Pavel, 31.1.2001 12:52) odpověz - * email

Chtěl bych to trochu poopravit, jelikož se nejedná o informaci kdy si ten danný komu jsi tu sms poslal přečetl, ale kdy mu přišla na mobil.
Jinak Siemensu zdar

Potvrzeni SMS (Mirek, 31.1.2001 14:49) odpověz - * email

To je pro vas tak dulezite porad pouzivat doruceni o precteni zprave od druhe strany?
Ja si osobne myslim ze to ma vyznam pouze tehdy pokud je to velice nutne. Tak jako k zpresneni o doruceni SMSky ale jinak je to spis k nicemu a naopak to obtezuje


Potvrzeni SMS (Bery, 31.1.2001 13:33) odpověz - * email

No to v tom telefenu sem samozrejme nasel, ale z nejakeho duvodu sem se domnival, ze je tato sluzba placena, cili neco jako zaslani SMS na moje cislo, ale taky na muj ucet. Muzete mi teda prosim nekdo potvrdit, zda je ta sluzba zdarma? Dik vsem. CU

 

 

 

 



 Jak mam vypnout T9 ? (Kamil Vystejn, 29.1.2001 16:52) odpověz - * email

Jednou jsem při psaní SMSky zapnul
T9 a od té doby je aktivní. Chtěl
bych jí vypnout, protože anglická T9
je mi nanic, ale nejde to. Jediné co
mohu je vypínat T9 při psaní každé SMSky
(dlouhým stiskem *), což je dost otravné.

Nevíte někdo, jak vypnout T9 natrvalo ?

Re: Jak mam vypnout T9 ? (Tetris, 29.1.2001 19:25) odpověz - * email

Při psaní jakékoliv zprávy, stiskni OK, nepotvrzuj poslat text ale levým tlačím v menu dolů, odškrtni T9 Text input, a hotovo. Čti návod a přestaň brát drogy! Cus

 

 

 

 

(Kamil, 23.1.2001 15:13) odpověz - * email

Zdravim vsetkych.
Neviete niekto nahodou ci sa neda na c35 nastavit vypnutie/zapnutie osvetlenia displeja na funkcnu klavesu (tlacitko rychlej volby).
Dakujem.

Re: (martin novotny, 24.1.2001 7:53) odpověz - * email

rychla volba ne, ale zkus:
(paegas) menu-0-2-3-1 ci jinak podle toho jestli mas sim toolkit
(et) menu-9-2-3-1
(os) menu-9-2-3-1 ted toto presne nevim, ale nekde v minulosti zede tö bylo napsano.

 

 

 

Vyznam polozek po zadani *#0606# ?????? (Honza, 23.1.2001 10:05) odpověz - * email

Kdyz zadam znamou konbinaci *#0606# tak se mi objevi seznam, ktery mi rika co je odblokovany a co jeste zablokovany. Nevite nekdo vyznam techto 5 polozek.(Me se konkretne jedna o tu prostredni - tam mam Multiple Lock, jinak vsechno Unbarred).Dik Honza.

Re: Vyznam polozek po zadani *#0606# ?????? (Zivel, 23.1.2001 13:08) odpověz - * email

Cau, ja nevim, ale zkusila sem to zadat a zobrazilo mi to: NE HOTOVO, takze z toho moc moudra nejsem. Je tu nekdo, kdo mi poradi o co jde? Dik

Re: Re: Vyznam polozek po zadani *#0606# ?????? ( , 23.1.2001 16:22) odpověz - * email

Aby ti to neco rozumnyho vypsalo,tak musis to musis napsat pri vyndane SIMce. Pak po stisku info, to vypise pet polozek, ktere jsou bud Unbarred (odblokovane) nebo Lock (zablokovane).To by me celkem netizilo, ale treti jednu z tech polozek mam na svem mobilu "Multiple Lock". Coz muze znamenat dve veci.Bud je to zablokovane,ale nevim teda co a chtel bych to vedet.Nebo to uz neni zablokovane, ale porad to pise Lock (mam ho z Nemecka a byl odblokovavan, ale nebyl jsem u toho). Proste me jen irituje, ze mi to pise zablokovane, kdyz kamosovi to na tom samem mobilu pise "odblokovane".

Re: Re: Re: Vyznam polozek po zadani *#0606# ?????? (M.i.D., 24.1.2001 6:37) odpověz - * email

Odblokování lze udělat dvěma způsoby: Buď opravdu odstraníš zámek, to se dělá zadáním kódu z databáze, a pak ti to skutečně píše "Unbarred" ve všech položkách, nebo odstraníš kontrolu zámku pomocí kabelu a pak se telefon chová jako odblokovaný i když je zámek nastavený - pak se v příslušném řádku objevuje pořád "Lock" nebo "Multiple lock".



!!!Pipnuti po minute u TWISTu !!! (Miky, 19.1.2001 10:16) odpověz - * email

Tak uz nekdo konecne vi jak je to s tim pipnutim po minute? U TWISTu?
U OSKARTY v pohode, u tafifu ( ET?PG,OS taky ) ale co TWIST?
zalezi na firmware? fw. 10 , 12 , 16? nebo na nastaveni servisnich tonu? a nebo na vypnuti pocitani ceny hovoru. JESTLI TO KONECNE NEKDO VI TAK AT TO SEM NAPISE !!!

Re: !!!Pipnuti po minute u TWISTu !!! (ShaMan, 19.1.2001 13:06) odpověz - * email

Mam pocit, ze to tady jiz nekdo rozepisoval. U Twistu to nejde, jen u tarifu. Aspon kdyz maz Paegas

Re: !!!Pipnuti po minute u TWISTu !!! (XPete, 20.1.2001 11:23) odpověz - * email

Hele už jsem to tady rozepisoval, celé vyjádření od Paegasu hledej po zpátku. ALe asi takhle tarif pípá, twist taky, ale pouze v případě, že se Ti po hovoru nezobrazuje cena. No je to trošku složitější, hledej po zpátku.

Re: !!!Pipnuti po minute u TWISTu !!! (Zivel, 22.1.2001 9:08) odpověz - * email

Ja mam Twist a zobrazuje mi po skonceni hovoru Kc a po minute pipa.Bez nastavovani.Fw mam 05.

 

 

 

 

 

 

 

 

Velka pismena (Ludek, 18.1.2001 12:24) odpověz - * email

Mozna stupidni dotaz, ale nejde na C35i pri SMSkovani standardne prepnout klavesnici na velka pismena? Ono mackat * pred kazdym znakem je ponekud nepohodlne....

Re: Velka pismena (Michal Góč, 18.1.2001 12:38) odpověz - * email

Nejde, vždy musíte znovu zmáčknout * a na dlaší znak se to zase ruší a opět se píše mal. písmeny.

Re: Velka pismena ( , 19.1.2001 8:48) odpověz - * email

Upřímně řečeno, mně to ani moc nevadí. Velké písmeno píšu jen na začátku věty, jména atp. jinak píšu malými písmeny, ale když to jde na jedno stisknutí * přepnout na velká při WAPování (třeba psaní E-mailu), pak psat velkými až do dalšího stisknutí *, které přepne zase na malé, nevím, proč by to nemohlo být naprogramováno takhle i pro psaní SMS.

Re: Re: Velka pismena (Michal Góč, 19.1.2001 16:08) odpověz - * email

Když jsem na Nokii pořád psal velkýma a teď zase malýma - to už je jedno. Připomínka s WAPem je na místě; určitě by to nebylo na škodu...


Kód přístroje u C35 (Petr Grulich, 12.1.2001 20:13) odpověz - * email

Nastavil jsem u C35 při nějakém omezení kód přístroje. Od té doby ale kdykoliv jsem vyzván k jeho zadání se objeví jenom info "Kód přístroje" (bez čísla) a to následně zmizí bez možnosti zadání. Stejně to dopadne i v menu Nastavení telefonu/zabezpečení/kód přístroje. Ví někdo co s tím? Předem dík.

Re: Kód přístroje u C35 (DavesMan, 13.1.2001 17:47) odpověz - * email

Mohu jen potvrdit - mam stejný problém. Taky mam dojem, že poprvé jsem kód zadal (ještě jsem "hádal" - 0000) a teď zobrazuje pouze info.

Re: Re: Kód přístroje u C35 (Mirek, 15.1.2001 7:37) odpověz - * email

MÁM STEJNÝ PROBLÉM - NEDAŘÍ SE MI ZMĚNIT KÓD PŘÍSTROJE!
standartne by měl být nastaven na ( 0000 ) ale jakmile ten kod namačkam tak se nic nestane. :-(
Neví někdo co s tím ???



Re: Kód přístroje u C35i (Pete, 15.1.2001 11:54) odpověz - * email

Odblokování jen servis Siemens na Evropský a nějaká firma v Ostravě (sdělí v servisu Siemens) a co vím taky Paegas to umí odblokovat, prý u Siemense za 500,- u Paegasu 300,- nevím jestli musím být záručák.
Byl jsem zeptat i u Paegasu a do Siemensu jsme volal.

Re: Kód přístroje u C35 (Pete, 16.1.2001 0:24) odpověz - * email

Dodatek k tomu co jsem psal. Dnes jsem se byl opět v Paegasu, za kolik a řekli mi, že telefon (kód přístroje) odblokovávají jen u přístrojů koupených do dubna 2000, pak už prodávali neblokovaný telefony a tudíž to nedělají. Hmmm, ale co když to člověk prostě zapomene? Tak má asi smůlu. Asi maj v mozku z piva kostku.

 

 

O menu položku v menu méně!!! (Jaroslav, 10.1.2001 18:42) odpověz - * email

Vlastním Siemenc C35i.Chybí mi položka v menu-nastavení-telefon-displej-KONTRAST.Tuto položku vůbec NEMÁM!!!!!!!!
Je sterý 5měsíců a mám Eurotel.Čím to je??

Re: O menu položku v menu méně!!! (Pepe Klika, 11.1.2001 1:07) odpověz - * email

Tato položka tam je až od FW 12. Zjistíš ho zadáním sekvence *#06# a následným stiskem levé softkey. Pro nový FW zajdi (zajeď) do Siemensu, Evropská 33a, 160 00 Praha 6, tel.: 02/ 33 03 27 27. Čau.

Re: Re: O menu položku v menu méně!!! (Mirek, 11.1.2001 10:41) odpověz - * email

Je to asi divne mam fv 10!
a polozku kontrast v nastaveni mam !!!! takze asi firmwarem to nebude. Neni to trochu divny
Jake jsou viditelne rozdily ve firmware 10 a 12 ? OZVE SE NEKDO?

 


 Nastavení poplatků (VlK, 9.1.2001 9:00) odpověz - * email

Mám nějak divně nastavený poplatky (Osobní konto,poplatky-limit).Když jsem to chtěl změnit,vysypalo to na mě tohle:PIN2 blokován,prosím zadejte PUK2.Zbývá pokusů 0.Pak se objeví PIN2 blok Zadej PUK2. Můžu zadat 4 čísla ale nedokážu je potvrdit.
Nevíte co s tím?

díky

Re: Nastavení poplatků (iggi, 9.1.2001 15:43) odpověz - * email

tak za prve, tvuj popis udalosti je trochu zmateny
jinak: puk2 najdes (teda pokud jsi drzitelem Twistu) na papiru, co jsi s kartou dostal. Ma rozhodne vic nez 4 cisla, proto ti to asi nejde potvrdit. Jestli ti to i pak bude delat problemy, nejlepe si zavolej operatorovi, tam ti poradi. Jestli se ti to povede, pak si zadej do poplatku: cena za jednotku: 0,1

Re: Re: Nastavení poplatků (Lubo, 9.1.2001 18:41) odpověz - * email

Neviem či máš program alebo kartu ale zablokovanie nastavenia poplatkov kódom pin2/puk2 je normálne pre predplatené karty.

Re: Re: Re: Nastavení poplatků (Petr Hájek, 10.1.2001 10:21) odpověz - * email

Eurotel - narozdil od Paegasu - pin2/puk2 neposkytuje. Nastaveni je tam provedeno primo od operatora. Pokud se jedna o Paegas, tak to musis nastavit sam (pokud nemas pin2/puk2, zeptej se operatora), pokud mas eurotel, musi problem vyresit operator

 

(Roman, 8.1.2001 12:47) odpověz - * email

Nefunguji mi * a # pro rychlu zmenu profile a pro
zobrazeni celeho textu ktery chodi po ukonceni
hovoru (cena a provolana doba) tak jak to popisuje
clanek recenzenta. Vzdycky dokazu akorat vypnout zvuky pripadne zamknout klavesy.
Vam to vsem chodi?

Re: (martin novotny, 8.1.2001 13:27) odpověz - * email

jakej mas FW ??
a jak dlouho to tlacitko drzis ??

Re: Re: (roman, 8.1.2001 13:47) odpověz - * email

Tlako drzim tak 20 s. Coz je asi tak 2x dele nez to nacvakam rucne pres menu :-(
Jak zjistim cislo firmware?

Na fw 12 to funguje jinak! (Honza, 8.1.2001 14:58) odpověz - * email

Zmena profilu se u me nedela dlouhym drzenim
hvezdicky, ale jednim stiskem v zakladnim stavu.
Pod levym funkcnim tlacitkem se pak objevi "Profily",
a to uz pak take staci jenom jednou stisknout.

Obdobne to funguje pro cteni CB zprav: krizek a leve
funkcni tlacitko.

Re: Na fw 12 to funguje jinak! (roman, 8.1.2001 15:03) odpověz - * email

V tom pripade mam fw 12. To predchozi chovani bylo na starsim firmware anebo novejsim?

Re: Re: Na fw 12 to funguje jinak! (martin novotny, 8.1.2001 15:37) odpověz - * email

podle me to na to verze FW nema vliv, nebo to bylo davno (muj prechod 5- - 12) a uz si to nepomatuju.

Re: Re: Re: (martin novotny, 8.1.2001 15:33) odpověz - * email

:-)
tak do nich jenom tak tukni :-)))
myslim ze rozhoduje tuk kratsi nez 0.5s, ale to je muj vymysl ...

 

Vyzvaneni pro tel seznam (Mirek, 8.1.2001 8:11) odpověz - * email

Nemohu si nastavit vyzvaneni na telefonni cisla ze seznamu.
Kdyz se podivam do MENU / VYZVANENI / HLASITOST ( nebo melodie ) tak nikde nemohu nalezt Volani z telefonniho seznamu
Mam zde jen: Libovolne volani, volani z VIP, alarm, zpravy, lokalni zpravy. Ale kam se podelo nastaveni VOLANI z telefoniho seznamu TO NETUSIM. PORADTE !!!
mam fw .10

Re: Vyzvaneni pro tel seznam (Michal, 8.1.2001 10:01) odpověz - * email

"Libovolne volani" odpovida "Telefonnimu seznamu" bez VIP, viz. navod!

Re: Re: Vyzvaneni pro tel seznam ( , 8.1.2001 11:34) odpověz - * email

Nemuzu s vami souhlasit!
Tak se podivejte do prirucky, v ceske prirucce v formatu *.PDF o zvoneni
libovolne a z telefoniho seznamu ROZDIL nemyslite???
VIZ MANUAL CZE!!

 

 

 

 

Re: Re: Re: Vyzvaneni pro tel seznam (Tomáš Vávra, 10.1.2001 14:43) odpověz - * email

Ale jo, je to tak, rozlisit se da jen volajici ve VIP seznamu a ostatni. Vic moznosti zkratka neni :-(

 

chybejici menu pri volani !!! (martin novotny, 8.1.2001 8:10) odpověz - * email

ted o vikendu jsem se zhrozil, volam a chtel jsem nadiktovat jeden zaznam ze SCHUZEK a ona tato nabidka tam nebyla.
mam FW12 a chci se zeptat jestli je to chyba SW, ci je to normalni funkce?


Re: chybejici menu pri volani !!! (Michal, 8.1.2001 9:59) odpověz - * email

Schuzky pri volani v nabidce standardne nejsou. Take nechapu proc, ale je to proste tak.



 

 

 

TICHE PROSTREDI (BOBAN, 6.1.2001 13:44) odpověz - * email

JDE TO TAKY TAKHLE: STISKNEŠ " * " (HVĚZDIČKU) A DRŽÍŠ AŽ SE TI OBJEVÍ "VŠECHNY TONY VYPNUTY"


Tiche prostredi (Tereza Králová, 5.1.2001 19:18) odpověz - * email

Nevite nekdo, jestli se da nejakym zpusobem nastavit zvoneni i prijimani SMSek na C35i absolutne bezhlucne? I kdyz si nastavim v profilech tiche prostredi, vzdycky to pri prijimani hovoru nebo SMSky pipne, ale treba v kine nebo v knihovne bych potrebovala, aby to ani neceklo. Vypinat telefon nechci, abych mela prehled, kdo volal.

Re: Tiche prostredi (tom, 5.1.2001 23:39) odpověz - * email

Udelej si profil v jehoz nastaveni zvoneni vypnes. je to hned prvni polozka v menu profilu (po zvoleni menu "zmenit profil") Pak uz ho jen zapnes :-)

Re: Re: Tiche prostredi (Tereza Králová, 6.1.2001 13:05) odpověz - * email

Diky moc, opravdu to funguje, puvodne jsem totiz myslela, ze neni jina volba, nez si vybrat z prednastavenych typu zvoneni nebo si vyrobit zvoneni vlastni (do cehoz se mi nechtelo :-).

Re: Tiche prostredi (BOBAN, 6.1.2001 13:45) odpověz - * email

JDE TO TAKY TAKHLE: STISKNEŠ " * " (HVĚZDIČKU) A DRŽÍŠ AŽ SE TI OBJEVÍ NÁPIS "VŠECHNY TONY VYPNUTY" A ŽÁDNÉ ZVONĚNÍ ANI PÍPÁNÍ NERUŠÍ

 

Netmonitor na C35i ( , 3.1.2001 10:57) odpověz - * email

Jak se dá aktivovat netmonitoring na C35i bez kabelu/s kabelem.

Re: Netmonitor na C35i (martin novotny, 3.1.2001 11:14) odpověz - * email

:-))

Re: Re: Netmonitor na C35i (martin novotny, 3.1.2001 11:23) odpověz - * email

a ted vazne, pry to jde jakymsi zazracnym cislem ktery vi jenom v nemecku vyrobce, na danou pozici simkarty a danym jmenem tak se nesledne ma servisni menu aktivovat, podle me chytresi reseni nez u nokii servisak ma svoji sim kartu a tak nemusi pri vymene telefonu aktivovat na nem menu a tak to ma hned. pokud toto bude fakt mozny tak zavidim tomu kdo toto cislo z nemecka ziska.
IKDYZ: pokud staci CID a podobny hlouposti ziskatelne pres AT prikazy tak muses pouzit: PC, PALM (casem se do toho programovani dam aby to bylo minimalne stejny jako u PC ci notebooku) nebo POUZIT BUNKOLAPKU (sakra ja uz ty stranky budu muset dodelat :-))
takze zatim ve vyvoji a je tam plno obr. takze pozor nestahne se to hned:
http://www.volny.cz/kratinoska/index1.htm

Re: Re: Re: Netmonitor na C35i ( , 3.1.2001 16:40) odpověz - * email

1) Ještě bych potřeboval vědět, jestli je kompatibilní kabel od Siemense S25 s tou moji C35i.
2) Palma nemám a proto bych potřeboval vědět jestli se dá ňák udělat kabel na propojení s Psionem Revo.

Re: Re: Re: Re: Netmonitor na C35i (martin novotny, 4.1.2001 7:53) odpověz - * email

1/ nezkousel jsem to ale jit by to melo.
2/ psiona neznam :-( jestli existuje pro nej BASIC tak je to otazkou par radku, jinak pokud v C to uz je slozitejsi, jestli to vubec jde - o tom nemam prehled, su PDA zacatecnik, od lonskyho invexu :-)

 

Re: Netmonitor na C35i (Milan, 3.1.2001 12:33) odpověz - * email

U řady C35/S35 to nejde tak snadno! Přesněji řečeno, pro normálního uživatele bez patřičných kontaktů nemožné! NM je vázán na IMSI a obsadi posl. misto v tel. seznamu. Aplikaci zajistí pro ,,techniky,, centrála Siemensu v Německu...

 

jak zjistim verzi firmware meho c35? (Petr Jarunek, 2.1.2001 10:59) odpověz - * email

jak zjistim verzi firmware meho c35? kvuli odblokovani potrebuji verzi, abych mohl pouzit ten spravnej file...

Re: jak zjistim verzi firmware meho c35? (Dragon, 3.1.2001 8:34) odpověz - * email

No, poradil bych ti, ale k zjisteni firmware je potreba jedna vec - dotycna osoba musi umet aspon trochu cist. A to u tebe asi nepada v uvahu, protoze jinak by sis precetl par starsich prispevku. Ale psani ti celkem jde - jen ta velka pismena na zacatku vet.

PS: Napis *#06# a zmackni leve ovladaci tlacitko.

 

Chyba softwaru. (MaP, 2.1.2001 10:37) odpověz - * email

Ahoj lidi,

chtel jsem se jen zeptat. Nedavno jsem objevil na svy C35i podivnou zavadu: kdyz mam v telefonu nastavenej ctyrmistnej "kod telefonu", zvolim funkci "Telefon>Stav>Smazat seznamy" a zadam tento ctyrmistny kod spravne tak se mi asi tak v 90 % pripadu telefon okamzite vypne. Kdyz ale pouzivam osmimistnej kod telefonu, tak to funguje bez problemu. Zajimalo by mne, jestli vam to dela taky.

Diky.

MaP

Re: Chyba softwaru. (Rxx 007, 3.1.2001 7:55) odpověz - * email

Jo udelalo mi to taky. On se ani normalne nevypnul, ale proste spadnul. Ty seznamy se ani nesmazaly. Udelalo mi to s FW 05. Ted tam mam FW12, ale radeji jsem to uz nezkousel.

Re: Re: Chyba softwaru. (abc, 4.1.2001 11:40) odpověz - * email

Me to smazalo seznam volajicich bez problemu, a to mam taky fw05.

Re: Chyba softwaru. (Tom, 4.1.2001 8:27) odpověz - * email

Ahoj, kdyz pises o kodu pristroje, tak ten je nejak predem nastavenej? V tom pripade, kde ho lze vypatrat? Na nektery funkce je nezbytnej, a ja se bojim experimentovat. Diky Tom

Re: Re: Kod pristroje. (Rxx 007, 4.1.2001 12:40) odpověz - * email

Napred se musi u noveho telefonu nastavit, nez se kdekoliv pouzije. U noveho tel. je prazdny. Nastavuje se to nekde tam jak PIN-y

Re: Re: Re: Kod pristroje. (Franta Zouzal, 9.1.2001 12:24) odpověz - * email

Kod pristroje co tim myslis.tak za 1.bud ho umis odblokovat a v tom pripade mi porad nebo za 2.ho neumis odblokovat a v tom pripade vitej v klubu

Re: Re: Re: Re: Kod pristroje. (Lubos, 9.1.2001 13:39) odpověz - * email

Kolik vas v tom klubu je? :-) Uz tu bylo nekolikrat receno, ze to jde kabelem a s programem napr. z mac.kgb.cz

 

 

 

 

 

 

co mi xyba na c35i: (rasto, 28.12.2000 9:33) odpověz - * email

1.v tel zozname sa da vyhladavat iba podla 1. pismena-dalej musim ist sipkami. Da sa vyhladavat aj podla 2. a dalsich pismen?
2.pri pisani SMS-ky sa nezobrazuje pocet znakov SMS-ky. Da sa zistit, kolko som toho uz napisal?

Re: co mi xyba na c35i: (RedBaron, 28.12.2000 17:35) odpověz - * email

1. Ne
2. Ne

Bylo by to fakt dobrý, ale za chvilku bychom taky chtěli na C35 hrát Need for Speed :) Neni to PC

Re: Re: co mi xyba na c35i: (tom, 1.1.2001 14:47) odpověz - * email

rada founu odecitat znaky v smsce umi, taky by se mi to u C35 libilo

 

Osvetlenie (OPI OPI, 19.12.2000 9:00) odpověz - * email

Zdravím všetkých
Náhodou som prišiel na jednu vec a neviem či je to chyba sw. alebo už zabehaná skúsenosť.
Ak máte na svojom C35i vypnuté osvetlenie displ. a podržíte tlačítko na vyp. a zap. telefónu tak sa displ. rozsvieti aniž by sa položka nadstavenia pre displ. zmenila. Akurát treba potom ešte odblokovať klávesnicu a mobil možete používať aj v tme a nemusíte ísť do menu a zapínať osvetlenie ak na to zabudnete ešte pred večerom.

Re: Osvetlenie (Mion, 19.12.2000 9:17) odpověz - * email

Jo, to je tak schvalne, to neni chyba. Docela dobra vlastnost pro setrilky, co musi mit vypnuto osvetleni a pak chteji potme neco napsat, ci telefonovat.

Re: Re: Osvetlenie (Martin, 19.12.2000 9:31) odpověz - * email

ani tak ne pro setrilky, taky jsem na to nebyl zvykly ... ale kdyz chces aby to vydrzelo 3 dny

Re: Osvetlenie (Franta, 19.12.2000 9:53) odpověz - * email

Hezka funkce, ale nerozumim tomu stisku - ja kdyz drzim tlacitko pro vypnuti-zapnuti, tak se mi mobil vypne - co se ma tedy stisknout ?

Re: Re: Osvetlenie (OPi, 19.12.2000 12:46) odpověz - * email

Aby sa ti mobil nevypol musíš mať zablokovanú klávesnicu. A až potom má gombík na vypínanie sekundárnu funkciu.

 

(Elle, 18.12.2000 23:52) odpověz - * email

Prosim vas, jak mam zjistit, jakou verzi firmware mam ve sve M35i?

Re: (Pavel, 19.12.2000 13:52) odpověz - * email

Staci akorat namackat *#06# potom najede IMEI a po zmacknuti tlacitka se napise Verze .... a to je vsechno


Signál při vybité baterii (Pete, 14.12.2000 23:45) odpověz - * email

Nevíte někdo jak vypnout výstražný signál při vybité baterii na C35i + Twist? Zkoušel jsem vypnout zvonění + servisní tóny + ostatní tóny kromě vybrací.Nic furt zvoní a zvoní ... Když takhle sedíte někde kde je nutnej klid a teď začne řvát baterka nic příjemnýho.

Re: Signál při vybité baterii (Michal Hazi, 15.12.2000 16:20) odpověz - * email

V servisu mi řekli, že u c35 není možné signalizaci slabé baterie vypnout.

 

 

 

 

Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (djdave, 12.12.2000 21:30) odpověz - * email

Ahoj, mam C35 sada Twist (s Madonnou) f.v.12. Mam nastaveny pipnuti kazdou minutu behem hovoru - telefon ale nepipe. Rovnez me stve ze v menu nikde neni delka posledniho hovoru. Logicky hledam v menu cas a poplatky ale tam je prd ... Je tam jen pocet jednotek a koruny. Ale delka hovoru nic. Cas se ukazuje jen behem hovoru - ale to je uplne na prd protoze telefonovat a soucasne se divat na display jaksi nejde...
Po skonceni hovoru se ukazuje take jen pocet jednotek a penez - ale delka zase nic. Taky je moc divny a dost to nasere ze kdyz ja zavesim prvni neukaze se vubec nic. Zavesit musi druha strana aby telefon ukazal ty nicnerikajici jednotky a provolane penize.
Nevidim duvod proc by to tenhle drahy spas nedokazal zobrazit + pipat po minute ....
Diky.

Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (slavek, 13.12.2000 8:43) odpověz - * email

Mam taky C35 a pipa po minute - pokud to nastavim - mam firmware v 12. S tim kreditem je to smula, protoze to verze 12 neumi (zobrazuje pouze jednotky, ktere si musis sam prepocitat :-(, ale nezoufej). Verze firmwaru 16 Ti zobrazi i kredit v korunach. Pokud jsi z Prahy staci prijit s telefonem na servisni stredisko Siemensu (tel.: 02-33032727 - Praha6, Evropska ulice) a tam Ti ho zdarma upgradnou. Nejvice mi na tomto telefonu vadi jeho mala vydrz baterie - zhruba 2 dny, jinak jsem s nim spokojen. Preji Ti hezky den. Slavek.

Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (Marek G., 13.12.2000 11:33) odpověz - * email

Pokud vim, tak minutove pipnuti funguje je pri tarifu, nikoliv pri napr. Twistu

Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (djdave, 13.12.2000 11:40) odpověz - * email

Aha, to jsou ale s prominutim vychcanci ti Pegasaci. Ani presmerovavani hovoru v twistu nefunguje a predrazenj zaznamnik kterej po dlouhem premlouvani zrusili je taky na prd.
Eurotel je na tom taky tak se sluzbama ?

Re: Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (mion, 13.12.2000 11:59) odpověz - * email

Mám GO-kartu a po minutě mi to pípe a současně ukáže na dvě sec aktuálně provolaný čas. Právě jsem to vyzkoušel na základě tvého dotazu

Re: Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (kid, 13.12.2000 12:37) odpověz - * email

Já se také musim připojit k těm, kdo tvrdí že jim to po minutě pípá, ale pouze však s oskartou. Zdar kid

Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (Michal Góč, 13.12.2000 12:26) odpověz - * email

Pravda pravdoucí - Twistařům nepípá a nepípá, paušálníkům ano. Vlastní zkušenosti.

Re: Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (Keba, 14.12.2000 8:14) odpověz - * email

C35 pipa i Twistu. Staci zapnout servisni tony. Opravdu to funguje. Muj kluk ma Twist a po minute opravdu pipa. Verze firmware je 12.

Re: Re: Minutove pípnutí (sneer, 15.12.2000 8:52) odpověz - * email

minutove pipani pri GO funguje velmi dobre s tim dusledkem, ze prakticky znemoznuje dobit kartu - doporucuju predtim vypnout

Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (Pete, 14.12.2000 13:20) odpověz - * email

Takže jestli chcete něco pěkného přečíst tak čtěte. Mně telefon nepípe,zapnutý mám i minutové pipnutí i servisní tóny.

V Paegas obchodě mi řekli, že je to problém
firmware.

Na lince Siemens v Praze mi řekli, že pokud mám Twist (což mám) tak tam to negunguje jelikož SIM karta nedokáže vysílat jakési signály.

Můj kámoš mám C35i a Twist a pípe, tak si to přeberte.

Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (kote, 14.12.2000 14:22) odpověz - * email

Kdysi mně bylo na PAEGAS OPERATORovi receno, ze pokud mobil pocita delku hovoru v jednotkach, tak nepipa, ale pokud se nastavi, aby pocital provolany cas v sekundach, tak pípá.

Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (Pete, 14.12.2000 23:41) odpověz - * email

Takže s tím pípáním je to takhle, alespoň podle Infolinky Paegas.S tarifem pípá (není problém) S Twistem pípá, ale jen v případě, že je vypnuto měření ceny, pokud máte po ukončení hovoru na displeji jednotky a cenu v Kč popř. CZK a nemáte zobrazený čas hovoru tak nepípá, ale ještě jsem pro jistotu psal na Infomastera, tak uvidíme.Psal jsem i o nastavení, takže jak dostanu odpověď tak to sem přihodím.

Re: Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (dj.g, 19.1.2001 10:20) odpověz - * email

mas uz to nastaveni. od Paegasu? jestli jo tak mi prosim mejlni na dj.g@seznam.cz

Re: Minutove pípnutí a delka posledního hovoru - KDE ? (roman, 16.12.2000 1:23) odpověz - * email

Člověče, projdi nejdřív menu a potom piš. MENU-ČAS/POPLATKY-POPLATKY-POSLEDNÍ VOLÁNÍ, všechny odchozí, všechny příchozí. Taky není špatné občas hodit oko do manuálu.


Problémy se zabezpečením (Pete, 12.12.2000 14:03) odpověz - * email

Chtěl bych se zeptat zda se někomu nestalo při zapnutí funkce Zabezpečení "Při hlídání dětí" "Pouze posl. 10" "Zapůjčený tel." "Pouze tato SIM", že by to nešlo zapnout. Píše to "KÓD-přístroj." Žádnej kód se zadat nedá, protože se to hned vrátí a ani v menu kódy to změnit nejde, píše to to samý.U Paegasu mi řekli, že mi ten kód za 300,- Kč zjistí.Nemáte někdo s tím podobné zkušenosti.

Jo a ještě ten telefon nepípá po minutě při hovoru - prý věc firmwaru, ale které verze (nevím jak to mám zjistit) a jak opatřit novou.

Re: Problémy se zabezpečením (Mion, 12.12.2000 14:32) odpověz - * email

Já to používal a bez problémů. Mám dojem, že při první aktivaci bylo nutné nastavit kód přístroje. Pokud jsi toto prvotní nastavení nějak obešel, zřejmě to teď zlobí. Zkus ten kód nějakým způsobem nastavit - mělo by to jít, pokud jsi to ještě nedělal, měl by být prázdný.

Re: Re: Problémy se zabezpečením (Pete, 12.12.2000 14:45) odpověz - * email

Bohužel u změny kódu přístroje to píše tu samou chybu a nejde tam nic napsat. Ale díky ...

Re: Re: Re: Problémy se zabezpečením (Experimentátor, 12.12.2000 19:48) odpověz - * email

Já mám telefon odblokovanej z Eurotela a ted používám Oskara. U Oskara taky nemůžu nastavit bezpečnostní kód. Jakmile tam dám zase simku Eurotelu nastavit kód jde v pohodě. Ale pozor na nastavení "Pouze tato sim"-funguje to pak na kartu u které byl bezpečnostní kód aktivovaný, bez ohledu na to jakou tam máš právě danou simku.

Re: Re: Re: Re: Problémy se zabezpečením (R__ Zezula, 13.12.2000 7:39) odpověz - * email

Ono ten kod telefonu a s nim spojen fce "jen tato sim" se chova trochu divne. Kdyz jsem to nastavil na jednu sim-ku a potom tam dal druhou (obe Oskar) tak ta funkce nesla prenastavit. Musel jsem tam dat tu prvni sim, vypnout funkci "jen tato sim", pripadne zmenit kod. Potom tam dat druhou sim a zase to vse zapnout pro ni. Pokud byl zamknuty na 1. kartu a zkousel jsem to zmenit s aktivovanou druhou, tak delal ze jako meni to nastaveni, ale neudelal to! To by siemensaci mohli jeste odladit :) Zdarec

 

 

vlastni melodie (dark, 11.12.2000 15:12) odpověz - * email

púrisel jsem na zvlastni vec. mozna o ni vite, ale ja jsem to nevedel.
Pri konstrukci vlastni melodie je mozne zapsat 51 not.
Kdyz ovsem nahrajete melodii pres kabel, tak se tam vejde mozna 2x tolik.
Ovsem pozor, jakmile si date editaci melodie, tak se delka skrouhne opet na 51 znaku. a melodie se hraje jen z casti.
po opetovnem nahrani melodie pres kabel, je tam zase cela.

Takze pozor, nahrane melodie needitovat v telefonu ... :-)


Vlastná melódia (OPi, 11.12.2000 10:19) odpověz - * email

Nazdar , može my prosím niekto vasvetliť ako sa to tam dáva? Na nokii a ericssone som to pochopil hned, lebo tam to vidím v celku a v poradí, no tu je to ináč. Može my to niekto napísať na moj e-mail rozpísané polopate aj s krátkym prikladom?

 

postřeh s nahrávaním melodií (Mion, 11.12.2000 8:41) odpověz - * email

Pro nahrávaní melodií do C35 používám S35Explorer (jiný soft nemám). Nevím, kde je chyba, ale když mám na začátku nebo i na konci skladby pauzu, při zkopírování do mobilu se ta pauza ztratí. Nemohu tak zařídit, aby telefon před vlastní melodií chvíli vibroval, nebo po ukončení melodie nezačal hned hrát od začátku. Samozřejmě, ručně lze na mobilu na konec melodie pauzu doplnit, ale na začátek to bez umazání celé melodie nejde. Jo, mimochodem, nahrát do mobilu lze poměrně dlouhé melodie, ale při jejím následném pokusu o ruční editaci se konec melodie umaže a zůstane v mobilu jen prvních (asi) 56 not/mezer. Myslím, že nový firmware by si zasluhoval lepší způsob editace melodie přímo v mobilu (o vice melodiích ani nemluvě).

 

 

 

nezvoní ALARM (Honza, 4.12.2000 16:40) odpověz - * email

Zdarec lidi,
Už se my několikrát stalo že my nezvonil alarm (C35i firmware 12).Máte s tím taky zkušenosti?

Re: nezvoní ALARM (Ivan Tuhacek, 4.12.2000 17:31) odpověz - * email

Tenhle problem se tady probira docela casto a zatim se nezjistilo, proc se takhle deje. Ja mel stejny problem s FW5 a po updatu na FW12 to prestalo. Jedine, co me napada je postupne "zanaseni" pameti nepotrebnymi daty a nasledne problemy s nekterymi funkcemi. Ale v cem to skutecne vezi, to nevim. Cau

 

 

Vypnutí T9 (ghfg lůmů, 4.12.2000 10:00) odpověz - * email

Moc se omlovám, už to tu určitě mnohokrát proběhlo, ale potřeboval bych poradit, jak vypnout T9 na C35 nastálo. Děkuji.

Re: Vypnutí T9 (fero, 4.12.2000 18:12) odpověz - * email

Pri psani SMS zpravy zmacknes OK, v menu najedes na polozku T9 Text Input a odznacis ji. Tak to funguje s firmware 12. A take je to popsano v manualu, staci si to jen precist.

 

 

(Eva, 3.12.2000 18:59) odpověz - * email

Mám problém, potřebuju vidět v položce čas/poplatky približnou cenu posledního a všech hovorů. Jakou sazbu mám nastavit za minutu, jadnotku .Nebo jak se to vlastně nastavuje?

Re: (Michal, 4.12.2000 8:09) odpověz - * email

Nastav si 0,1 Kc za jednotku. Aspon takto to funguje u Twistu.


Kredit na displeji (Karel, 30.11.2000 11:49) odpověz - * email

Nevite nekdo nahodou, jak dostat na displej neustale zobrazovani kreditu u Eurotelu?

Diky, Karel

Re: Kredit na displeji (Petra, 30.11.2000 15:44) odpověz - * email

Já to bohužel taky nevím a hrozně mě to zajímá. Zkusila jsem snad vše.

Re: Kredit na displeji ( , 30.11.2000 19:22) odpověz - * email

Já to vim, nejde to. Snad až nová verze firmwaru by to mohla vyřešit.

Re: Re: Kredit na displeji (Jarda, 1.12.2000 7:49) odpověz - * email

Slyšel jsem, že by to měla řešit snad verze 14 softwaru. Ale kdy bude, to je otázka.

Re: Kredit na displeji (David Bufka, 1.12.2000 19:27) odpověz - * email

Bohužel,
ptal jsem se ne Eurotelu a C35 to nepodporuje :-(

 

SMS - dotaz (Luděk, 29.11.2000 1:38) odpověz - * email

Můžete mi někdo poradit zda se dá nastavit psaní velkými písmeny na více než jedno písmeno - to znamená například na celé slovo, nebo celou zprávu. Za odpovědi díky.

Re: SMS - dotaz (Michal Góč, 29.11.2000 8:27) odpověz - * email

Bohužel nedá - vždy před každým písmenem znovu stisknout klávesu a tím přepnout na psaní velkých. Docela otrava, zvláště, když chce člověk psát nějakou delší zkratku...

 

10 pismen v tel.seznamu a dost (Lukas, 27.11.2000 23:05) odpověz - * email

Mam problem: pri vkladani jmena mi v Oskarovi (mam tarif) nejde u jmena vlozit vic nez 10 pismen a u Oskarty a Paegasu 14. Vi nekdo v cem je problem ? Diky za kazdou radu.

Re: 10 pismen v tel.seznamu a dost (R__ Zezula, 28.11.2000 13:25) odpověz - * email

Zalezi na typu SIM karty. Jak je usporadana a kolik ma pameti. Prvni SIM-ky Oskara maji 250 mist tel. seznamu s max. delkou jmena 10 znaku. Potom byly SIM-ky s 220 misty seznamu a delkou 12 znaku. Jaky ma Oskar ted to nevim. Zalezi proste na typu karty a neda se s tim nic delat. Seznam telefonu pak zase zalezi zase jen na telefonu a nema naopak nic spolecnyho se SIM.


Paměť v telefonu (Miron Šmidák, 27.11.2000 20:42) odpověz - * email

Nemáte někdo zkušenost s tím, jestli je BEZPEČNÉ ukládat telefonní čísla do paměti TELEFONU? Jde o to, že když vytáhnu baterku na nějakých pár minut, rozštelujou se hodiny. A co telefonní seznam? Jak dlouho vydrží ten? Nebo to není vůbec závislé na napájení? Vím že by se to asi nemělo stávat, ale třeba u Sagemu se mi takhle vymazaly uložené textovky. Doufám, že u Siemensu se tohle neděje, nerad bych přišel o polovinu seznamu

Díky za pomoc

Re: Paměť v telefonu (Gumak, 27.11.2000 23:46) odpověz - * email

Nejlepsi reseni je to vyzkouset (treba pres noc vyndat baterku) a hned bude jasno :o)))) Ozvi se jak to dopadlo

Re: Paměť v telefonu (Keba, 29.11.2000 8:47) odpověz - * email

Odpovim jednoduchou otazkou. Smazal se ti nekdy tel. seznam na SIM karte ? :-)Hodiny jsou neco jineho. K.

 

 

 

 

Tlacitko rychle volby (LOHNA, 24.11.2000 11:09) odpověz - * email

Nevite nekdo jak priradit jnou fci levemu tlacitku???Mam tam nastaveno Paegas Info a nemuzu na to prijit.

Re: Tlacitko rychle volby (Mira, 24.11.2000 19:35) odpověz - * email

Mas proste paegasa a smulu !!!!!!

Re: Tlacitko rychle volby (Marek Veselý, 27.11.2000 15:00) odpověz - * email

Klikneš na levé tlačítko a hned pak na pravé (Změnit) a tam si vybereš jinou funkci pravého tlačítka. Stejně to funguje i s tlačítky 2 až 9.

Jméno na doručence SMS (Premek, 24.11.2000 6:41) odpověz - * email

Nevíte náhodou někdo jakým způsobem dostat do doručenky místo tel.čísla jméno ze seznamu?

Re: Jméno na doručence SMS (Jarda, 24.11.2000 7:28) odpověz - * email

Zatím pouze tak, že jsem si dal #, číst, menu a uložit. Potom jsem četl jako normální zprávu, kde už přiřazení jména je. Taky bych raději jméno přímo v doručence - lepší bylo, když Eurotel posílal doručenky jako normální SMS.

Re: Jméno na doručence SMS (R__ Zezula, 24.11.2000 7:39) odpověz - * email

I Oskar posila ty dorucenky na display, ono je to asi tak lepsi. Telefon by ale mohl umet ukazat jmeno ze seznamu misto blbyho cisla. Muj byvaly Panasonic GD 30 to umel.

 

T9 a je jasno (dark, 23.11.2000 12:49) odpověz - * email

Pokud jste necetly clanek na adr.
http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/mobilni_technologie/zpravy-mobilni_technologie/T9amobily001123.html
Tak mozna mate jeste nadeji ze T9 v cestine nekdy bude, ja tomu vsak jz neverim, a uprimne jsem dost pochyboval o tom ze by T9 byla v rade 35 implementovana, skoda


vibrace (Pepe Klika, 22.11.2000 23:21) odpověz - * email

Čaudis, já sem do diskuze téměř nemusel zasahovat, protože moje zlatíčko a miláček C35 chodí úplně bezchybně. Mám ho od Oskara, vyrobený 08/2000 FW12. Jen mě včera rozhodilo, když sem byl v práci, telefon sem měl na tichý mód tzn. jen vibrace a zároveň sem ho nabíjel. A po hodině sem našel 3 zmeškaný hovory! Ta potvůrka, když je v nabíječce, tak prostě nevibruje. Zkoušel sem ho prozvonit z pevný a je to tak. Když sem nabíječku odpojil zase bylo všechno O.K.
Máte někdo tuhle zkušenost?

Re: vibrace (R__ Zezula, 23.11.2000 8:21) odpověz - * email

Kdyz jsem mel prvni C35 v ruce a hral jsem si s vibracema, tak me to taky vypeklo, uz jsem myslel ze telefon je na reklamacku :) Pri nabijeni proste nefunguji vibrace. Logicky je to asi v poradku,kdyz nabijim nemam telefon za pasem nebo v kapse a vibrace jsou na prd. Zkousel jsem to i na Nokii 3310 a ta se chova uplne stejne. Takze to neni vymysl jen Siemense (i kdyz Panasonic GD 30 vibroval porad,nabijecka nenabijecka) Zdarec

Re: vibrace (Michal Góč, 23.11.2000 8:23) odpověz - * email

Pravda, pravda - proste kdyz se nabiji, nevibruje...

C35i a T9CZ neco noveho ? (Zula, 21.11.2000 10:05) odpověz - * email

Uz to tu pred casem probehlo, ale stejne, jak to vypada s ceskou T9 pro C35 ?
Kdy, kde, jak ... oficialni stanovisko atd. Dik

Re: C35i a T9CZ neco noveho ? (dark, 21.11.2000 10:23) odpověz - * email

Zatim bohuzel neni, siemens cz nic nevi. skus to tak za 6 - 12 mesicu. (bohuzel si nedelam legraci, spis se obavam, ze to je az priliz optimisticky odhad. spis to nebude pro 35 radu nikdy)


Prepnutie zvonenia na vibracne jednym tlacidlom (darrial, 18.11.2000 20:07) odpověz - * email

Da sa prepnut jednym tlacidlom C35i na vibracne zvonenie, alebo aspon zmena profilu ?

Re: Prepnutie zvonenia na vibracne jednym tlacidlom (Ondřej Vinař, 20.11.2000 8:51) odpověz - * email

Zmáčkněte hvězdičku a pak se levým podlouhlým tlačítkem dostanete na menu profilů.


T9 (Kid, 15.11.2000 16:14) odpověz - * email

Pro všechny, kdo stále schání českou T9 na mobil. Prohledáním internetu jsem našel:
"To ensure customers can communicate in their native language, Tegic Communications has made T9 Text Input available in more than 17 language databases. They include Chinese (Simplified, Traditional, BoPoMoFo and Pinyin), Dutch, Danish, English, Finnish, French, German, Italian, Japanese, Korean (Hangul), Norwegian, Portuguese, Spanish and Swedish. The company is also developing linguistic databases for Turkish, as well as other Eastern European and Middle Eastern languages." - Čeština tam chybí. Možná nědko našel něco jiného. ZDAR

Re: T9 (Vita, 15.11.2000 18:03) odpověz - * email

Aby jsme se porad nehadali...
http://www.t9.com/languages.html

V poradi DRUHA je CESTINA...


-V-

 

Rychle osvetleni displeje (xeo xeovic, 10.11.2000 11:06) odpověz - * email

Nevite nekdo nahodou jestli jde nejak rychleji, nez pres menu vypnout a zapnout osvetleni displeje?Diky moc.
Jinak ja mam C35i neco pres mesic a az na vydrz baterky jsem maximalne spokojenej.

Re: Rychle osvetleni displeje ( , 13.11.2000 7:55) odpověz - * email

Nejrychlejší je zmáčknout pravé tlačítko pod displayem, dostaneš se do Menu. Pak namačkáš kombinaci čísel 9231.


Zobrazeni kreditu (Robin, 9.11.2000 1:07) odpověz - * email

Predem se omlouvam,jestli uz to tady probehlo,ale nevite nekdo,jak na C35 nastavit zustatek kreditu na display ? Nejak se mi to porad nedari.
Podporuje to vubec tento telefon ???
Predem diky za odpoved

Re: Zobrazeni kreditu (Pat Mat, 9.11.2000 6:53) odpověz - * email

Taky mě štve, že to tam neni. Budeš si muset vystačit s informací, kt. se objevý po ukončeni hovoru. Teda jestli to tam máš nastavený. Nebo je v "Nastavení poplatků" - "Poplatky-limit" od kt. si samosebou můžeš odečítal výši "Všechna volání". Zdar

Re: Zobrazeni kreditu (Hyn, 9.11.2000 7:24) odpověz - * email

Jediná možnost je po každém hovoru zadat *101# a OK, kredit ti zůstane na displeji.

Re: Re: Zobrazeni kreditu (Pat Mat, 9.11.2000 9:14) odpověz - * email

Vytocenim 101# jsem se dozvedel ze servis neni dostupny(Service no available). To bude asi momentální selhani Eurotelu ne?

Re: Re: Re: Zobrazeni kreditu (Martin, 9.11.2000 12:37) odpověz - * email

funguje pro pegas

Re: Re: Re: Re: Zobrazeni kreditu (Pat Mat, 9.11.2000 12:45) odpověz - * email

Eurotel je stejně SHIT. Kdybych měl od Paegasu doma signál tak s Eurotelem vymetu koš.

Re: Zobrazeni kreditu (matt matt, 11.11.2000 15:32) odpověz - * email

Behem hovoru se zobrazuje cas, ale na kraji pod baterkou jeste pocet jednotek, ktere ti prubezne zmizely, asi zadna Amerika, ale vsiml jsem si toho sam dost pozde. Ahoj

Re: Re: Zobrazeni kreditu (Lucas Luk, 22.11.2000 11:47) odpověz - * email

A jak je to se stalym zobrazenim zustatku na displeji tel. jako je to normalni u vetsiny Go sad ??

 

Podsviceni displeje - vychytavka. (Milan, 6.11.2000 16:38) odpověz - * email

Kdyz je nastavene uzamceni klavesnice, lze podsvitit displej delsim zmacknutim tlacitka s cervenym telefonkem.

Re: Podsviceni displeje - vychytavka. ( , 8.11.2000 16:17) odpověz - * email

Super vychytavka, pres MENU to bylo zdlouhave. Dik.

Re: Re: Podsviceni displeje - vychytavka. (Monty, 9.11.2000 7:23) odpověz - * email

Mohl bych vedet, jak jsi to predtim pres to menu pri zamcene klavesnici dokazal, ty chytraku? Tyhle SUPER VYCHYTAVKY jsou vubec bezva. Nekteri asi napoznaji navod od zarucniho listu a nektere zakladni funkce mobilu je dokazou OHROMIT jeste po nekolika mesicich pouzivani mobilu.


Změna inkognito v menu (Jakub, 6.11.2000 14:28) odpověz - * email

Mám Twist a když jsem si chtěl na zkoušku nastavit na M35 inkognito, jedine co mi menu dovoli je zjistit stav. Změnit to nijak nejde. Na S6 mi šlo nastavit inkognito pro následující volání nebo pro všechna volání. Čím to je?

Re: Změna inkognito v menu (david hoza, 6.11.2000 15:26) odpověz - * email

Toto, tuším, je funkce podporovaná (nebo ne) provozovatelem sítě, tak ta S6 musí být jiná síť, jinak nevím. Mně taky nefunguje na M35.

Re: Re: Změna inkognito v menu (kapak, 7.11.2000 15:14) odpověz - * email

Já mám c35 od Eurotel,taky to nefachá.



Vypínání Siemens C35 (MGO, 6.11.2000 8:02) odpověz - * email

Občas se mi C35 sama vypne. Stává se to ještě někomu?

Re: Vypínání Siemens C35 (Tomas, 7.11.2000 14:34) odpověz - * email

jo me se to take stave, obcas se mi jenom tak vypne a je to. nekdy me dokonce vypina uprostred hovoru!!!



M35i a T9 (oin, 4.11.2000 22:29) odpověz - * email

Nefunguje mi na M35i T9 v češtině, nevíte něco o tom někdo? Příp. šlo by to tam nějak dostat kabelem?

Re: M35i a T9 (HONZA, 5.11.2000 17:13) odpověz - * email

T9 v češtině néni.
Zdar.

Re: Re: M35i a T9 (Vita, 6.11.2000 18:51) odpověz - * email

T9 v cestine JE. (Myslim, ze to ma Benefon). Ale nejsem si jisty, jestli ho bude Siemens updatovat do jiz prodanych telefonu-takze to bude asi zapotrebi udelat "soukrome"... (nevite o nekom? :-) )

 

 

Posilani SMS s obrazkama na C35 (Valta, 3.11.2000 9:55) odpověz - * email

No, nejspis vam budu pripadat jako blesk, ale dneska jsem konecne zjistil, ze i kdyz posilam sms z netu, tak tam muzu dat i obrazky, ktery jsou preddefinovany v telefonu. Je to docela cool, a nekamenujte me, mam ho jen 2 dny, tak nemuzu vedet vsechno. Az budu mit cas, tak na to udelam nejakou vychytanou web stranku, i s obrazkama, preci jenom pamatovat si 20 nebo kolik nazvu mi nepripada jako dobrej napad.

Re: Posilani SMS s obrazkama na C35 (Lubos, 3.11.2000 10:49) odpověz - * email

Takovou web stranku uz mam:
http://mac.kgb.cz/sms_obrazky.php
Doufam, ze se rozdelis, pokud sezenes nebo namalujes zbyle obrazky :-)



c35-displej (Dan, 1.11.2000 23:47) odpověz - * email

Potřeboval bych poradit. Jde vypnout dolní menu i jindy než při WAPování? Dik Dan

Re: c35-displej (oin, 2.11.2000 11:19) odpověz - * email

To si myslim, že normálně nejde!

 

jak prekopirovat tel. seznam (zdenek, 31.10.2000 16:46) odpověz - * email

Poradi mi nekdo jak prekopirovat tel. seznam (v pameti telefonu) z jednoho C35i na druhy C35i?

Re: jak prekopirovat tel. seznam (Fredysz, 31.10.2000 20:49) odpověz - * email

Nahrej vsechny zaznamy na 1. telefonu na sim kartu , tu potom vlož do druheho telefonu a ulož si je do paměti telefonu. :-))


(zdenek, 31.10.2000 16:38) odpověz - * email

Poradi mi nekdo jak prekopirovat tel. seznam (v pameti telefonu) z jednoho C35i na druhý C35i?

Re: (Grebec, 6.11.2000 11:32) odpověz - * email

Stiahni si PEP2000 z www.soda.de tam to ide svizne... ale musis mat kabel



Rychle osvetlenie displeja ( , 15.11.2000 9:41) odpověz - * email

Vychadzam z predpokladu, ze mas uzamknutu klavesnicu. Rychle zapnutie displeja urobis ked podrzis "cervene" tlacitko az pokial sa nezapne osvetlenie displeja, osvetlenie sa samo vypne asi cca 15 sec ak uz nestlacas klavesy.

 

SMS validity period ? (Ludkowit, 31.10.2000 13:01) odpověz - * email

Caute ludia. Dufam, ze to nikoho nenastve, ale akosi nechapem praktickemu vyznamu funkcie platnosti sprav pri odosialani SMS. Nemohol by mi to niekto objasnit.
A este... mam ET a akosi stale nemozem posielat SMSky. Pise mi, ze sprava nemohla byt odoslana. Nechapem, co je to za blud, ved predsa by sa to malo poslat do Messge center a odkial potom adresatovi. Take veci sa mi z N3210 fakt nestavali. Dufam, ze tento problem bude mat nejake jednoduche riesenie, lebo ma to fakt skre.

Dikez,

Lud

Re: SMS validity period ? (numo, 31.10.2000 13:22) odpověz - * email

Odosielatel posle SMS do SMS centra, to prijem potvrdi (a mobil napise "sprava odoslana") alebo odmietne. Potom sa SMSC snazi dorucit spravu prijemcovi. Ak sa to podari, posle nazad "delivery report", pokial bol pozadovany. Ak nie (vypnuty mobil, mimo signalu a.p.), pokusa sa o dorucenie pocas "validity period" - ak sa nepodari, SMS-ka sa proste po tomto case zahodi (ci sa posle delivery report aj v takomto pripade neviem).

Skontroluj si v nastaveni sprav cislo SMS centra - pre ET SK +421903333000 - a typ spravy - standardny text. Mne idu SMS-ky so S35i bez problemov (s vynimkou bordelu, ktory mal ET asi pred dvomi tyzdnami a neslo pomaly nic, co malo so SMS nieco do cinenia).

 

cas hovoru (Milan, 30.10.2000 20:03) odpověz - * email

Chtel bych se zaptat jestli jde u C35i zjistit doba volani , po skonceni hovoru

Re: cas hovoru (sumil, 16.11.2000 10:36) odpověz - * email

jasne ze to de...dej si v menu cas/poplatky..nast.poplatku a zaskrtni autom.zobraz :-)))
melo by to fungovat :-)

Re: Re: cas hovoru (dark, 16.11.2000 11:31) odpověz - * email

me to funguje tak, ze se mi po par sekundach meni cislo volaneho s casem hovoru. Nejde nejak nastavit aby to ukazovalo jen cas?
Taky jsem narazil na neco co chce pin2, ale zadny jsem nikde nenasel, asi bude chtit zavolat operatorovi

 

Pokračovat na starší příspěvky


Předchozí téma = Příslušenství -- Hlavní stránka -- Zkušenosti a názory = Následující téma